اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق طلایی آستارا دستگیر شد


فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارق طلای 100 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: از آستارا، نادر خورسند عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری سارق طلای 100 میلیون ریالی آستارا را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از یک منزل مسکونی شامل یک حلقه دستبند، دو جفت گوشواره، سه عدد زنجیر به همراه پلاک به ارزش 100 میلیون ریال کارآگاهان آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی آستارا افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات شبانه‌روزی پلیسی موفق به کشف سرنخی از سارق شده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

خورسند با بیان اینکه طلای سرقتی از سارق کشف و متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

وی به رد رشوه پلیس آستارا اشاره کرد و یادآور شد: ماموران وظیفه‌شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر آستارا با عزت نفس کامل رشوه 3 میلیون و 500 هزار ریالی متهمان را در قبال رهایی از دست قانون رد کردند.

فرمانده انتظامی آستارا ادامه داد: ماموران پلیس در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شدند و دستور توقف خودرو را دادند.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو با مشاهده پلیس اقدام به پرتاب شی به بیرون از خودرو کردند، افزود: با هوشیاری ماموران شی پلاستیکی حاوی مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

به گفته خورسند، متهمان در حین انتقال پیشنهاد پرداخت مبلغ مذکور به ماموران پلیس را کرده بودند که ماموران با رد رشوه این موضوع را ضمیمه پرونده متهمان کردند.


ویدیو مرتبط :
زنانی که سارق را دستگیر کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارق سابقه دار در كمد لباس دستگیر شد



 

 

 سارق سابقه داری كه بعد از چندین فقره سرقت توسط آخرین قربانی شناسایی شده بود، داخل كمد لباس منزلش دستگیر شد.

سرهنگ بیدمشكی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با شكایت زن جوانی مبنی بر ورود به عنف فردی و سرقت وجوه نقد و طلاهای وی، پرونده ویژه ای برای دستگیری سارق در اداره مبارزه با سرقت تشكیل شد.

سرهنگ بیدمشكی افزود: شاكی در اظهارات خود گفت، هنگامی كه با فرزندش در منزل حضور داشته است، مردی از روی دیوار منزل وارد شده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت ۵۰ هزار تومان وجه نقد و طلاهای وی كرده و حتی طلاجات و النگوی دست وی را نیز با قیچی بریده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در مورد نحوه دستگیری سارق گفت: كارآگاهان با تشكیل پرونده ای اقدامات تخصصی خود را پیرامون كشف سرنخ هایی از سارق آغاز و از محل سرقت نیز بازدید كردند.

سرهنگ بیدمشكی تصریح كرد: كارآگاهان در ادامه تحقیقات خود، با چهره نگاری و تصویرسازی فرضی از سارق كه از اطلاعات و اظهارات شاكیه به دست آمده بود، به یكی از سارقان سابقه دار كه در محدوده منزل شاكیه سكونت داشته است، رسیدند.

سرهنگ بیدمشكی خاطرنشان كرد: مخفیگاه این متهم كه در پی وقوع چندین فقره سرقت تحت تعقیب كارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی نیز قرار داشت، با هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و سارق نیز كه داخل كمد لباس مخفی شده بود، دستگیر شد.

پرونده متهم برای بررسی سرقت های احتمالی همچنان تحت بررسی كارآگاهان پلیس خراسان رضوی است.... / جام جم آنلاین