اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساده ترین و ارزان ترین گوشی نوکیا...



 

 

ارزان ترین گوشی

 

 

گوشی ۱۲۰۲ نوکیا که در لیست مدل های ارزان قیمت و ساده این برند قرار دارد، مورد استقبال چشمگیر مشتریان این برند قرار گرفته است.

گوشی ۱۲۰۲ نوکیا که یکی از مدل های ساده این برند است، با ابتدایی ترین قابلیت های یک گوشی موبایل طراحی و ساخته شده و هم اکنون نیز با قیمت ۳۲ هزار تومان با گارانتی رسمی به فروش می رسد. آنتن دهی مناسب و برخورداری از بدنه قوی در مقابل ضربه از ویژگی های اصلی استقبال مشتریان از این مدل بوده است.

نمایشگر ۵/۱ اینچی با رزولوشن ۶۸×۹۶ پیکسلی با صفحه نمایش مونوکروم از مشخصه های گوشی ۱۲۰۲ نوکیا به شمار می آید. پشتیبانی از باندهایGSM ۹۰۰/۱۸۰۰ ، زنگ های پلی فونیک ۳۲ کاناله با قابلیت دانلود، دفترچه تلفن با حداکثر ظرفیت تا ۲۰۰ عنوان، ویبره، قابلیت ارسال و دریافت پیام های SMS و رادیو FM ویژگی های دیگری هستند که در این گوشی ساده تعبیه شده است.

این دو مدل گوشی دارای چراغ قوه، T۹، ماشین حساب، تقویم، مبدل ارز و هندزفری داخلی است. باتری مصرفی ۱۲۰۲ یک باتری استاندارد یون لیتیوم با ظرفیت ۷۲۰ میلی آمپری است که برای ۶۲۴ ساعت در حالت استندبای و ۸ ساعت مکالمه مفید عمر می کند.

این گوشی فاقد شیار مخصوص برای کارت حافظه می باشد و با تنوع رنگی مشکی، آبی و نقره ای طراحی شده است...../تحلیل:دنیای اقتصاد


ویدیو مرتبط :
گوشی ساده نوکیا 222

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوشی ارزان قیمت نوکیا ۱۳۰ معرفی شد : یک ماه آماده به کار بدون نیاز به شارژ !



ویژگیهای گوشی نوکیا ۱۳۰,مشخصات گوشی نوکیا ۱۳۰,گوشی نوکیا

گوشی ارزان قیمت نوکیا ۱۳۰ معرفی شد : یک ماه آماده به کار بدون نیاز به شارژ !
پس از پیوستن نوکیا به مایکروسافت این اولین گوشی غیر هوشمندی است که با نام Nokia 130 رونمایی شده و از در بازارهای چین، پاکستان و نیجریه عرضه شده و از هفته آینده در دیگر بازار های جهانی به فروش خواهد رسید.

نوکیا ۱۳۰ در در رنگ های قرمز، سیاه و سفید و دو نسخه یک و دو سیم کارته عرضه خواهد شد و نسخه تک سیم کارت آن تنها ۲۴ دلار قیمت دارد.

 

ویژگیهای گوشی نوکیا ۱۳۰,مشخصات گوشی نوکیا ۱۳۰,گوشی نوکیا

 
نوکیا و مایکروسافت به عمر باطری ۱۳۰ بسیار افتخار کرده و حتی چارتی برای آن تدارک دیده اند. باطری آن به حدی خوب است که می تواند در حالت آماده به کار عمر ۱ ماهه داشته و در حالت پخش موزیک ۴۶ ساعته بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد. شایان ذکر است که این گوشی اسلات microSD 32 گیگابایتی دارد و از رادیو FM، بلوتوث،چراغ قوه و شارژر USB نیز برخوردار است.

منبع : gadgetnews.ir