اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساختمان ۳۴ طبقه زیستی با گنجایش ۶۰ هزار قبر! + عکس



 

 

 

ساختمان ۳۴ طبقه زیستی با گنجایش ۶۰ هزار قبر

 

یک ساختمان آینده ۳۴ طبقه دوستدار محیط زیست دارای چهار هزار اتاق قرار است به عنوان یک گورستانفوق مدرن حداکثر ۶۰ هزار قبر را در خود جای دهد.به گزارش خبرگزاری مهر، ارائه طرحهای مفهومی ساختمانهای آینده در سالهای اخیر رواج زیادی یافته اند. ساختمانهایی که در آینده به بهبود کیفیت زندگی انسانها کمک خواهند کرد.

 

اکنون به نظر می رسد که طراحان قصد دارند از این ساختمانها برای بهبود کیفیت مرده ها نیز استفاده کنند. یکی از این طرحها مربوط به یک ساختمان ۳۴ طبقه دوستدار محیط زیست دارای ۴ هزار اتاق است که در آینده در فضایی به وسعت حدود ۲۵ هزار متر مربع ۶۰ هزار قبر را در خود جای خواهد داد.

 

براساس گزارش لارپوبلیکا، تصاویر مفهومی این گورستان مدرن که قرار است در شهر میلان ایتالیا ساخته شود در نمایشگاهی از ۱۰ مارس در "مرکز شهری" گالری ویتوریو امانوئل میلان به معرض دید گذاشته خواهد شد.

 

 ساختمان ۳۴ طبقه زیستی با گنجایش ۶۰ هزار قبر

 

این ساختمان که "آسمان بیکران" (Cielo Infinito) نام دارد با استفاده از سیستمهای نورپردازی زیستی می تواند تمام ۲۴ ساعت شبانه روز را در حالت روز نگه دارد.

 

این گورستان مدرن همچنین محیطی ایده آل برای برگزاری برنامه های فرهنگی و نمایشگاههای هنری است و همزمان می تواند جایگاهی مناسب را برای مردگان ارائه کند.

 

 ساختمان ۳۴ طبقه زیستی با گنجایش ۶۰ هزار قبر

 

شهر میلان در حال حاضر دارای یکی از زیباترین گورستانهای دنیا به نام "گورستان تاریخی" است. در این گورستان وسیع که بیش از دو قرن قدمت دارد مقبره های خانوادگی و قبرهای تکی به مجسمه های بسیار زیبایی آراسته شده اند.

 

بنابراین در آینده، این شهر دارای دو گورستان خواهد شد که یکی تاریخ گذشته و دیگری آینده را به تصویر می کشد./خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
بعد از قوع حادثه مرگبار ساختمان تبریز(الان مبینید ساختمان طبقه یک است همشون ریختند)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساختمان 4 طبقه تجاری در چهار راه ولیعصر فرو ریخت+عکس



اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 


معاون عملیات آتش نشانی تهران گفت: ساختمان فرسوده چهارطبقه ای دیروز در چهارراه ولیعصر تهران سقوط کرد.

مهر:فتح الله تیموری اظهار داشت: دیروز یک ساختمان چهارطبقه در چهاراه ولیعصر تهران فرو ریخت که بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 

 

وی ادامه داد: این ساختمان تجاری به علت فرسودگی فرو ریخته است و تا کنون اخباری مبنی بر حضور افراد در این ساختمان گزارش نشده است.

تیموری تاکید کرد: ماموران آتش نشانی در حال آوار برداری و جستجو برای یافتن زیر آوارماندگان احتمالی ادامه دارد.... /  mehrnews.com