اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زیان 24 میلیارد دلاری ثروتمندان جهان طی یک هفته



درپی تشدید بحران مالی غرب رخ داد

زیان 24 میلیارد دلاری ثروتمندان جهان طی یک هفته

خبرگزاری فارس: به دنبال افزایش نگرانیهای بین المللی نسبت به وضعیت مالی و بدهی منطقه یورو و مشکلات اقتصادی آمریکا، ثروتمندان بزرگ جهان هفته گذشته 24 میلیارد دلار زیان دیدند .

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، افزایش نرخ بهره استقراض در اسپانیا و افزایش نرخ بیکاری در آمریکا طی ماه گذشته تاثیر زیادی بر زیان 24.4 میلیارد دلاری ثروتمندان بزرگ جهان در هفته گذشته داشته است .

بر این اساس ، وزارت کار آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد اقتصاد این کشور طی ماه گذشته تنها 69 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است و نرخ بیکاری آمریکا به بیش از 8.2 درصد رسیده است .

بر اساس این گزارش ، شلدون آدلسون بیست و دومین ثروتمند بزرگ جهان طی هفته گذشته با افت 2.2 میلیارد دلاری دارایی و ثروت خود روبرو شد .ارزش سهام شرکت لاس وگاس سندس متعلق به وی طی هفته گذشته بیش از 10 درصد کاهش داشته است .

این گزارش افزود ، پس از اعلام افزایش نرخ بیکاری در آمریکا ، شاخص سهام صنعتی داو جونز ، شاخص اس اند پی 500 به شدت کاهش داشته است . شاخص اس اند پی روز اول ژوئن با افت 2.46 درصدی روبرو شد که این بیشترین کاهش از نوامبر گذشته بوده است . شاخص اس اند پی روز اول ژوئن با افت 2.46 درصدی روبرو شد که این بیشترین کاهش از نوامبر گذشته بوده است .

ارزش سهام شرکت فیس بوک متعلق به مارک زوکربرگ نیز طی هفته گذشته بیش از 13.1 درصد کاهش یافت و زوکربرگ با کاهش ارزش ثروت و دارایی های خود روبرو شد . میزان دارایی های وی هم اکنون به 14.1 میلیارد دلار رسیده است .

کارلوس اسلیم مکزیکی بزرگترین ثروتمند جهان با 63 میلیارد دلار دارایی طی هفته گذشته با کاهش 3.1 میلیارد دلاری ارزش ثروت خود روبرو شد . ارزش سهام شرکت مخابراتی وی موسوم به آمریکا موویل طی هفته گذشته 3 درصد کاهش یافت .

بیل گیتس دومین ثروتمند بزرگ جهان نیز بیش از 58.2 میلیارد دلار ثروت در اختیار دارد . ایکه باتیستای برزیلی که دوازدهمین ثروتمند بزرگ جهان است با افت 8.1 درصدی ارزش سهام بانکو برادسکو طی هفته گذشته روبرو شده است وی بیش از 24.9 میلیارد دلار ثروت دارد ./فارس


ویدیو مرتبط :
هواپیمای87 میلیون دلاری ثروتمندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بوفون بهترین دروازه بان جهان در 24 سال گذشته



 

 

بوفون بهترین دروازه بان جهان در 24 سال گذشته

 

 

 

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال روز پنجشنبه اعلام کرد: این انتخاب از بین یکصد دروازه بان برتر جهان که در سالهای 1987 تا 2011 برای تیم های ملی خود به میدان رفته اند ، انجام شده است.

 

فوتبال3: فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال ( IFFHS ) ،جان لوئیجی بوفون، دروازه بان تیم فوتبال ایتالیا، را به عنوان بهترین دروازه بان 24 سال گذشته جهان معرفی کرد.

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال روز پنجشنبه اعلام کرد: این انتخاب از بین یکصد دروازه بان برتر جهان که در سالهای 1987 تا 2011 برای تیم های ملی خود به میدان رفته اند ، انجام شده است.

در این رده بندی ، ''پیتر اشمایکل'' از دانمارک و '' ادوین واندرسار'' از هلند در رده های دوم و سوم قرار دارند.

بر این اساس ، دو دروازه بان آسیایی به نام های ''محمد الدعایه'' از عربستان سعودی و ''وان جای لی '' از کره جنوبی در فهرست یک صد دروازه بان برتر جهان قرار دارند که رده های 81 و 82 را به خود اختصاص دادند.../عصر ایران ورزشی