اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زوج متجاوز پسر بچه را وادار به رفتار های وقیحانه کردند+ عکس



زوج متجاوز پسر بچه را وادار به رفتار های وقیحانه کردند+ عکس

به گزارش پلیس زوج متجاوز با همکاری یکدیگر پسر بچه 10 ساله را پس از ربودن با تهدید چاقو مورد تعرض جنسی قرار دادند.

 پسر بچه 10 ساله در یک آپارتمان در ماساچوست آمریکا توسط ملیسانیکل جونترو" متوو ویلسون فردی" ربوده شد.

این پسر بچه در حالی که به انتظار برگشتن مادر و برادرش در منزل مسکونیشان بود توسط مستاجر آن ها ربوده شد. برادر وی به دلیل مسمومیت غذایی توسط مادش به بخش فوریت های پزشکی منتقل شد.

 

زوج متجاوز , تعرض جنسی


زوج رباینده پس از ربودن پسر بچه 10 ساله و انتقال وی به واحد مسکونی خود با تهدید چاقو وی را مورد تعرض جنسی قرار دادند.

طبق اظهارات نانسی مادر این پسر بچه 10 ساله پس از آن که جیم رایز برادر وی توسط پزشکان بستری شد بعد از مراجعت وی به منزل متوجه مفقود شدن فرزند خود شد.

نانسی پلیس را مبنی بر مفقود شدن فرزند خود قرار داده و از آنان خواستار کمک شد پس از حضور پلیس در این آپارتمان سه طبقه که نانسی اندرز به اتفاق همسرش مالک حقیقی آن بودند افسران ویژه متوجه گریه و فریاد  کمک خواستن در یکی از واحدها شدند.

به گفته سزهارولد افسر ویژه تجسس به نقل از این خبرگزاری در زمان بازرسی از این آپارتمان هنگامی که نانسی برای آوردن عکس فرزند ود وارد منزلش شده بود متوجه صدای گریه و فریاد شدیم ه در یک لحظه اتفاق افتاد.

 

زوج متجاوز , تعرض جنسی


پس از آن که درب واحد مورد مبنی در باز کردن آن زده شد و صدایی شنیده نشد مجبور به شکستن درب واحد مذکور شدیم.

پس از حضور پلیس در حالی که ملیسا نیکل جونز با قرار دان چاقو بر گلوی پسر بچه 10 ساله که با تهدید وادار به اعمال غیر انسانی از جانب این دو زوج شده بود را یافتند.

پس از محاصره پلیس و تسلیم شدن آنان پسر بچه رد حالی گلویش توسط فشار چاقو بریده شده بود نزد مادرس برگشت و این دو متجاوز دستگیر شدند.

به گزارش این خبرگزاری این زوج به اتهام جنایت تعرض به عنف و آزار و اذیت کودکان دستگیر و در بازداشت پلیس به منظور تکمیل پرونده مبنی بر روشن شدن انگیزه واقعی آنان هستند./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دعوا با مرد متجاوز به پسر بچه...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به دختر 20ساله توسط پسر13ساله(+عکس پسر بچه)



 

 

 

یک پسر 13ساله که در مقابل دوستانش به یک زن 20ساله تجاوز کرده بود بعد از آن‌ که احساس پشیمانی و ندامت کرد فقط به 3سال حبس محکوم شد.

 

در ماه سپتامبر سال گذشته بلال خان در مقابل دیدگان دوستان 10 و 11 ساله خود به یک زن در Stoke-on-Trent واقع در انگلیس حمله و به او تجاوز کرد.

بعد از انجام این کار(تجاوز) او محکوم به گذراندن 3سال در موسسه خلافکاران جوان شد.

یک قاضی بعد از شنیدن جزئیات حمله از زبان خان محدودیت‌هایی در مورد رسانه‌ای شدن نام او اعمال کرد. خان از پشت سر به قربانی خود نزدیک شده و بعد از گرفتن گردن او از پشت سر به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داد و قربانی خود را تهدید به کشتن کرد.

 

 

 

تجاوزبه دختر

 

خان هم چنین کیف این زن را که شامل یک دستگاه تلفن و یک iPod بود سرقت کرد و آن‌هارا به فروش رساند.

 


اما بعد از تجاوز در نهایت او محکوم به 3 سال حبس و شرکت در کلاس‌های کنترل خشم شده است و اکنون از کار خود احساس پشیمانی می‌کند. این در حالی است که یک فرد بالغ در صورتی که چنین جرمی (تجاوز) در انگیس مرتکب شود به 8 یا 9 سال زندان محکوم می‌شود. قربانی این حمله  بعد از این حادثه دچار مشکلات روحی شده است.../شفاف