اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زوج جوان در دام قاتل نامرئی



 

زوج جوان در دام قاتل نامرئی

 

گاز گرفتگی و عدم رعایت اصول ایمنی باعث مرگ دردناک زن و شوهر جوانی شد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، تعدادی از همسایگان یک ساختمان مسکونی که نگران حال ساکنین یکی از واحدهای مسکونی این ساختمان شده بودند بی درنگ با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.

ستادفرماندهی آتش نشانی هم به محض دریافت این اطلاعات بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۲ را به محل حادثه در منطقه تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان درختی راهنمایی کردند.

غلامحسین عجبی افسر آماده منطقه سه عملیات که در محل حضور داشت، در این باره گفت: حادثه در طبقه دوم ساختمانی چهار طبقه که دارای هشت واحد مسکونی بود اتفاق افتاده بود.

وی افزود: آتش نشانان در حضور نیروی انتظامی و با استفاده از تجهیزات ویژه، اقدام به باز کردن درب منزل کردند که به محض ورود به داخل آپارتمان، با جنازه های زن و مرد جوانی روبرو شدند که در داخل اتاق خواب افتاده بودند.

عجبی علت مرگ این زوج جوان را استنشاق گاز منواکسید کربن ذکر کرد و گفت: پس از بازدید و بررسی بیشتر مشخص شد که به دلیل روشن بودن آبگرمکن و بخاری گازسوز در این واحد ۴۴ متری و بستن تمامی منافذ و راه های ورود خروج هوای آزاد، این زن و شوهر جوان دچار گاز گرفتگی شده و متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

وی خاطر نشان کرد: اجساد این دونفر به عوامل انتظامی منطقه تحویل شد تا برای بررسی بیشتر علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شوند.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
فشارخون قاتل نامرئی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل نامرئی جان جوان 22 ساله‌ای را گرفت



 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه مرگبار گاز گرفتگی و مرگ یک جوان 22 ساله در شمیران نو خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو باباشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 21:15 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی مطلع و بلافاصله ایستگاه 17 عازم محل حادثه در شمیران نو کوچه نهم شدند.

ملکی اظهار داشت: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان 4 طبقه رخ داده بود که در یک واحد 40 متری نشت گاز موجب مسمومیت جوان 22 ساله شده بود که تا قبل از رسیدن آتش‌نشانان همسایه ها درب واحد را باز کردند و با وضعیت بی‌رمق مرد جوان 22 ساله‌ای مواجه شدند که بلافاصله آتش‌نشانان پس از رسیدن وی را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی افزود: متاسفانه پس از معاینات تکنسین‌های اورژانس مرگ فرد مذکور پس از معاینات پزشکی تایید شد.

به گفته مقام مسئول آتش‌نشانی علت این حادثه نشت گاز از آبگرمکن دیواری، عدم استفاده از دود کش مناسب و بسته بودن راههای ورود و خروج هوا اعلام شد.

گفتنی است، عملیات در ساعت 22:35 دقیقه به پایان رسید.


 اخبارحوادث  - باشگاه  خبر نگاران