اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زوج برزیلی بعد از ده سال فهمیدند خواهر و برادرند



اخبار,اخبارگوناگون,جاذبه ژنتیکی جنسی

اخبارگوناگون - زوج برزیلی بعد از ده سال فهمیدند خواهر و برادرند

یک زن و شوهر برزیلی که سال ها است هرکدام از آنها به تنهایی در جستجوی مادر خود است، بطور غافلگیرکننده ای دریافتند که خواهر و برادر مادری یکدیگر هستند.

آدریانا 39 ساله و شوهر 37 ساله اش لیاندرو مدت 10 سال است که با یکدیگر زندگی می کنند. آنها دارای یک دختر 6 ساله هستند.

این زن و شوهر تشابه نام "ماریا" برای مادرانشان را تا پیش از کشف حقیقت تصادفی می پنداشتند. لیاندرو به همسرش گفته بود که مادر او "ماریا" در سن 8 سالگی او را رها کرده در حالیکه ادریانا به شوهرش گفته که مادرش "ماریا" هنگامیک او تنها یک سال داشته پس از طلاق او را به پدرش سپرد.

ادریانا پس از تماس با برنامه ویژه یک رادیوی محلی برای پیدا کردن والدین گمشده توانست برای نخستین بار با مادر خود صحبت کند اما در پایان برنامه با کمال شگفتی کشف کرد که مادرش دارای پسری است به نام "لیاندرو" که همان شوهرش باشد.

ادریانا در این برنامه به مادرش گفت :"حالا می ترسم به خانه برگردم ،نمی دانم باید چه کار کنم

این پدیده که به نام( GSA genetic sexual attraction) یعنی "جاذبه ژنتیکی جنسی" معروف است، ناشی از ارتباط جنسی میان دو شخص بالغ است که نادانسته شباهت ژنتیکی دارند اما سالیان پیش از یکدیگر جدا شده به دور از روابط خویشاوندی ژنتیک رشد کرده اما در پایان کشف می کنند که خواهر و برادر، مادر و پسر و یا دختر و پدر هستند.

ادریانا می گوید:" مسلما اگر از ابتدا اطلاع داشتیم، حالا همه چیز فرق می کرد.
اخبارگوناگون - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
مسلمانان وآمریکایی ها برادرند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوستانی که بعد از 16 سال فهمیدند خواهر هستند


2 دوست كه سال‌ها با هم رفاقت داشتند، بعد از 16 سال به كشف جالبی رسیدند. آن‌ها در اصل خواهر یكدیگر بودند.


2 دوست كه سال‌ها با هم رفاقت داشتند، بعد از 16 سال به كشف جالبی رسیدند. آن‌ها در اصل خواهر یكدیگر بودند. آلیسون سلاوین 41 و سم دیویس 43 ساله هیچ‌گاه تصور نمی‌كردند پدر آن‌ها در اصل یك نفر بوده است. این 2 دوست چهره‌هایی شبیه یكدیگر داشتند و حتی سلیقه لباس پوشیدن‌شان هم مثل یكدیگر بود. هر 2نفر به‌عنوان پرستار كودكان مشغول كار بودند و در فاصله چند كیلومتری از یكدیگر زندگی می‌كردند. اما با وجود این، هیچ‌گاه شك نكرده بودند كه ممكن است بین آن‌ها نسبت خانوادگی برقرار باشد. این وضعیت ادامه پیدا كرد تا این‌كه یكی از دوستان نزدیك آن‌ها توانست ردپایی از مادر یكی از این دختران به دست بیاورد و آن‌جا بود كه آن‌ها متوجه شدند از یك پدر و دو مادر متفاوت متولد شده‌اند. آزمایش DNA هم بعدها اثبات كرد این دو زن، خواهرهای ناتنی هم هستند.