اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن ۲۱ ساله همسر خود را با پرتاب چاقو کشت



مشکوک شدن زن به مرد و ممانعت مرد از دادن گوشی تلفن همراه به همسر، سرآغاز جر و بحثی شد که در نهایت به موکشی، پرتاب چاقو و مرگ منجر شد.

به گزارش فارس، در ساعت 21 روز پنجم تیرماه 94 از طریق مرکز فرویت های پلیسی 110 وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح به کلانتری 127 نارمک اعلام شد.
 
با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جوانی 26 ساله، طی نزاع و درگیری با همسرش بنام فاطمه . ق ( 21 ساله ) مورد اصابت چاقو قرار گرفته است که بلافاصله این شخص توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از ساعاتی اعلام شد که به علت اصابت ضربه جسم تیز به ناحیه حساس سینه فوت کرده است. 
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
متهم ( همسر مقتول ) پس از حضور در اداره دهم صراحتا به درگیری با همسرش و پرتاب ضربه چاقو به سمت وی اعتراف کرد و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از چندی پیش به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم؛ شب حادثه از وی خواستم تا به بهانه تماس، گوشی تلفن همراهش را به من بدهد اما او از دادن گوشی ممانعت کرد و همین موضوع باعث آغاز جر و بحث میان ما شد؛ ناگهان همسرم به سمت من حمله ور شد و موهای سرم را کشید؛ من نیز که در آن لحظه کنترل خود را از دست داده بودم، ضربه ای را با چاقوی آشپزخانه به سمت او پرتاب کردم که به سینه اش برخورد کرد؛ در حالیکه چاقو در داخل سینه جا مانده بود، همسرم به سمت راه پله ها حرکت کرد و در داخل راه پله بر روی زمین افتاد؛ صاحبخانه پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله با 110 و اورژانس تماس گرفت و همسرم را به بیمارستان بردیم اما او پس از مدت کوتاهی فوت کرد و مرا نیز به کلانتری بردند.
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو مرتبط :
پرتاب کردن چاقو به سمت همسر(کاملا واقعی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد ۶۰ ساله، همسر موقت و ۳۰ ساله اش را با ۱۱ ضربه چاقو کشت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرد ۶۰ ساله، همسر موقت و ۳۰ ساله اش را با ۱۱ ضربه چاقو کشت

روزنامه خراسان: مرد 60 ساله ای به اتهام قتل همسر 30 ساله اش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

دقایق اولیه بامداد روز گذشته مردی که همسرش را تا خیابان هاشمیه 47 تعقیب کرده بود ناگهان از پشت سر به وی حمله ور شد و او را با وارد آوردن بیش از 11 ضربه چاقو به شدت مجروح کرد. با فریادهای زن جوان یکی از شهروندان با پلیس 110 و اورژانس تماس گرفت. دقایقی بعد این زن که به دلیل اصابت ضربه های عمیق چاقو بیهوش شده بود توسط مأموران اورژانس به بیمارستان فارابی مشهد منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت، اما اقدامات پزشکان و کادر درمانی بی نتیجه ماند و این زن در بیمارستان جان خود را از دست داد.

از سوی دیگر مأموران کلانتری شهرک ناجا حدود ساعت یک بامداد مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. با توجه به اهمیت موضوع، مقام قضایی در همان نیمه شب عازم بیمارستان فارابی شد. بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که قاتل ابتدا از پشت سر با چاقو 4 ضربه عمیق به زن زده و ضربات دیگری را نیز بر نقاط مختلف بدنش فرود آورده است.

مأموران اورژانس اعلام کردند که پیکر نیمه جان مصدوم را از خیابان هاشمیه 47 به بیمارستان منتقل کردند. تحقیقات مقدماتی قاضی ویژه قتل عمد بیانگر آن بود که زن توسط مردی حدود 60 ساله که پژو 405 نقره ای دارد، مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است. پس از دستور مقام قضایی مأموران موفق شدند خودرو را مقابل منزل برادر متهم در حالی کشف کنند که شیشه آن نیز شکسته بود. مقام قضایی دستور بازداشت برخی از نزدیکان متهم را به اتهام فراری دادن قاتل صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه یافت./روزنامه خراسان