اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن مالباخته به موقع رسید



 

مرد شیادی كه در پوشش اجاره املاك با كلاهبرداری از مردم قصد فرار از محل را داشت، دستگیر شد.


سرهنگ مهرداد یگانه، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی با اشاره به این خبر گفت: در آخرین روزهای آذر ماه و به دنبال تماس مردمی با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این كه صاحب بنگاهی در منطقه سعادت‌آباد تهران هنگام تخلیه محل كار خود با یك زن مالباخته درگیر شده است، ماموران كلانتری ۱۳۴ شهرك قدس با عزیمت به محل و پس از بررسی موضوع مرد بنگاهدار را دستگیر كردند.



با تحقیق مقدماتی و تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط موضوع به دستور بازپرس رنگ‌آمیز به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.



با تحقیق از زن شاكی وی بیان كرد، با مراجعه به یك بنگاه به قصد اجاره خانه‌ای، صاحب بنگاه آپارتمانی را نشانم داد و من بابت اجاره آپارتمان ۲۰ میلیون تومان به وی پرداخت كردم و قرار شد بقیه ودیعه را هنگام تحویل آپارتمان پرداخت كنم و زمانی كه این پول را پرداخت كردم، روز بعد با مراجعه به محل، مردی كه در خانه حضور داشت خود را مالك ساختمان معرفی كرد و گفت: قصد اجاره آپارتمانش را ندارد و با درج آگهی در روزنامه، می‌خواسته ملك خود را بفروشد.



● ممانعت از فرار



شاكی ادامه داد: وقتی متوجه این موضوع شدم سراسیمه خود را به بنگاه رساندم و مشاهده كردم مرد بنگاهدار كه خود را امید ریاحی معرفی می‌كرد، در حال بارگیری لوازم دفتر بنگاه و فرار از محل است كه با كمك مردم مانع از فرار او شدیم.



با انتقال متهم به كلا‌نتری، مشخص شد مرد بنگاهدار یك متهم كلاهبردار بوده و هویت واقعی وی یاشار است.



متهم در اعترافات خود گفت: ابتدا مغازه‌ای را به عنوان مشاور املاك اجاره می‌كردم، سپس ملك‌هایی كه در محدوده بنگاه برای رهن یا فروش در آگهی روزنامه‌ها درج می‌شد، شناسایی و طی هماهنگی با مالك، در مرحله بعد ملك را برای اجاره در روزنامه آگهی می‌كردم و با دریافت ودیعه، متواری می‌شدم.


متهم اضافه كرد: در ارتباط با شكایت شاكی نیز ابتدا در تماس با صاحب ملك خود را خریدار معرفی كرده و پس از هماهنگی وی با سرایدار، كلید را از او گرفتم و روز بعد به سرایدار گفتم قرار است به اتفاق همسرم دوباره ملك را ببینیم و به این بهانه شاكی را به محل برده و از او كلاهبرداری كردم.



رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در این باره تصریح كرد: با توجه به احتمال ارتكاب جرایم مشابه از سوی متهم در مشاور املاك ایرانیان در بلوار سعادت‌آباد یا بنگاه‌های دیگر، از شهروندانی كه به این شیوه كلاهبرداری شده است دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی واقع در خیابان زنجان یا بازپرسی شعبه ۹ دادسرای ناحیه ۲ مراجعه كنند.

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
فلورا بازم به موقع رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه شیطانی زن خیانتکار و مرد غریبه به چوبه دار رسید



رابطه شیطانی زن خیانتکار و مرد غریبه به چوبه دار رسید

زن خیانتکار که با همدستی مرد غریبه شوهرش را به قتل رسانده بود ، با حکم قضات دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد. قضات همدست او را هم به قصاص محکوم کردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهم اردیبهشت ماه سال گذشته ماموران پلیس مرودشت در جریان کشف جسد مرد میانسالی در یکی از جاده های حاشیه ای این شهر قرار گرفتند.

تیم پلیسی پس از حضور در محل در بررسیهای مقدماتی دریافتند هیچ مدرک شناسایی همراه مرد میانسال نیست. این در حالی بود که درجیب وی یک برگه کشف شد که در آن نوشته شده بود "من تصادف کرده ام". پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران در جریان بررسیها دریافتند جسد متعلق به سرایدار یک مدرسه به نام محمد است. همسرمحمد نیز با مراجعه به پزشکی قانونی جسد شوهرش را شناسایی کرد.

در حالی که شواهد حکایت از مرگ محمد در جریان یک تصادف داشت، پزشکی قانونی با گزارش خود روند رسیدگی به این پرونده را وارد مرحله ای تازه کرد. در گزارش پزشکی قانونی آمده بود: علت مرگ، اصابت جسم سخت به سر محمد است.

با افشای این موضوع پرونده دراختیار کاراگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. کاراگاهان با کمک کارشناسان خط شناسی دریافتند نامه کشف شده درجیب محمد به دستخط خودش می باشد.

تیم جنایی درادامه همسر محمد را به اداره آگاهی احضار کردند که اظهارات متناقض او در بازجویی ها باعث شک پلیس شد.

سرانجام زن جوان در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش با همدستی مردی به نام امیر اعتراف کرد. با این اعترافات امیر نیز دستگیر شد و پرونده با صدور کیفر خواست بر ای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.

در جلسه دادگاه که به ریاست قاضی عرفانی زاده برگزار شد، نماینده دادستان با تشریح کیفر خواست برای متهمان تقاضای مجازات قانونی کرد. اولیای دم نیز خواستار قصاص متهمان شدند.

درادامه امیر با حضور در جایگاه در تشریح ماجرا گفت: چند ماه قبل از جنایت با نسرین - همسر مقتول - آشنا شدم. او با شوهرش اختلافات زیادی داشت. اختلاف من وهمسرم نیز باعث شد پس ازمدتی به هم علاقه مند شویم، اما محمد سد راه این رابطه بود به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کرده و یک روز به بهانه گردش او را به خارج شهر برده و با ضربه ای به سرش مرد میانسال را کشتیم و بعد هم طوری صحنه سازی کردیم که مرگ بر اثر تصادف نشان دهد.

نسرین نیز دردفاع از خود گفت: به خاطر مشکلات شوهرم نمی توانستیم بچه دار شویم. همین موضوع باعث بوجود آمدن اخنلاف بین ما شد. وقتی نقشه قتل را طراحی کریم من به طرفندی از او یک دست خط گرفتم که وی تصادف کرده است.

در ادامه جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهام زنای محصنه به صورت غیر علنی برگزار شد وپس از آخرین دفاعیات متهمان، رئیس دادگاه به همراه 4 قاضی مستشار - فارسی، مظفر، رستگاری و سجادی نژاد - وارد شور شدند.

قضات دادگاه پس از بررسی پرونده ، اظهارات متهمان و درخواست اولیای دم، امیر را به اتهام قتل عمد به قصاص نفس محکوم کردند. نسرین نیز به اتهام زنای محصنه به اعدام محکوم شد./مهر