اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن فوتبالیست مشهور روزی آرزو داشت مردی به او ابراز علاقه کند+ عکس



زن فوتبالیست مشهور روزی آرزو داشت مردی به او ابراز علاقه کند+عکس
شاید در حال حاضر ویکتوریا بکهام یک شخصیت معروف و شناخته شده باشد اما او در مصاحبه اخیرش گفته است روزی آرزو داشته است که مردی به او توجه و ابراز علاقه کند.
شاید در حال حاضر ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام یک شخصیت معروف و شناخته شده باشد اما او در مصاحبه اخیرش گفته است روزی آرزو داشته است که مردی به او توجه و ابراز علاقه کند.

ویکتوریا بکهام,ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام

ویکتوریا بکهام,ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام

همسر 38 ساله جذابترین مرد دنیا که مادر چهار فرزند و زنی موفق در عرصه مد است می گوید:در اوایل جوانی هیچ مردی حاضر به پذیرفتن او نبود. و دختر فوق العاده افاده ای و پول پرست بوده  و همیشه به دنبال بهترینها بوده است .
وی میگوید آن زمان همیشه به بهترین رستورانها میرفت و بهترین لباسها را میپوشید و به دنبال بهترین عطر و کفش  و کیف بوده است. او معتقد است جاه طلبی به نوعی در ذات او نهادینه شده است. او میگوید به سختی لبخند میزند و در کل انسان سردی است و به سختی با غریبه ها ارتباط برقرار میکند..../rouzegareno.ir


ویدیو مرتبط :
عکس العمل بازیگران مشهور زن سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراز عشق اینستاگرامی فوتبالیست مشهور خبرساز شد +عکس



اخبار ورزشی - ابراز عشق اینستاگرامی فوتبالیست مشهور خبرساز شد +عکس

 ستاره فوتبال جهان با انتشار عکسی در اینستاگرامش روز تولد همسر خود را تبریک گفت. چند روز پیش تولد همسر مسی بود. مسی که به نظر میرسد خیلی رومانتیک باشد در اینستاگرامش با تبریک تولد همسرش نوشت: تولدت مبارک عزیزم. عاشقتم.

اخبار,اخبار ورزشی,ابراز عشق اینستاگرامی مسی


البته مسی پیش از این نیز در روز تولد مادرش کاری مشابه به این را انجام داده بود و با انتشار چنین عکسی تولد مادرش را تبریک گفته بود. به نظر میرسد این فوتبالیست مشهور آرژانتینی علاقه زیادی به صفحات اجتماعی دارد.
اخبار ورزشی -بانک ورزش