اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن عموی ندا كوچولو:من بیمار روانی هستم!



 

زن عموی ندا كوچولو:من بیمار روانی هستم!

 

حمیده گودرزی «من بیمار روانی بوده و هستم اما هیچ وقت برای معالجه به روانپزشك مراجعه نكردم. به همین خاطر در لحظه هایی كه عصبانی می شدم، نه تنها «ندا» بلكه شوهر و ۲ فرزندم را نیز بشدت كتك می زدم و بعد هم گریه می كردم و كم كم آرام می گرفتم.»

این بخشی از گفته های زن عموی «ندا كوچولو» در آخرین جلسه بازجویی بود.

به گزارش خبرنگار ما، «فاطمه» ۳۰ ساله كه دیروز همراه وكیل مدافعش برای بازجویی به دادسرای ناحیه ۶ تهران احضار شده بود، با اشاره به رفتارهای خشونت آمیزش در خانواده، به بازپرس عباس خوشكام گفت: قبل از این كه «ندا كوچولو» برای زندگی به خانه ما بیاید، بیماری روحی روانی داشتم و پیوسته بر سر هر موضوع كوچكی داد و فریاد راه می انداختم؛ به طوری كه همسایه ها از شدت فریادهایم به خانه می آمدند و وقتی با چهره برافروخته و عصبانی ام روبه رو می شدند، از من می خواستند كه به دكتر بروم و خودم را معالجه كنم اما هیچ گاه این كار را نكردم!

با این حال هیچ وقت تنها «ندا» را كتك نمی زدم، بلكه وقتی عصبانی می شدم، اعضای خانواده ام را كتك می زدم و بعد هم كلی گریه می كردم، آن وقت آرامش می یافتم.

وكیل مدافع متهم نیز در ادامه با اشاره به بیماری روانی فاطمه گفت: اعضای خانواده و همسایه های موكلم حاضرند شهادت دهند كه وی بیمار روانی بوده است و قصد قتل «ندا» را نیز نداشته است، بلكه این موضوع فقط یك اتفاق بوده است، چرا كه آن روز «فاطمه» عصبانی بود و «ندا» را هم داخل حمام انداخته بود كه ناگهان سرش به دیوار خورد. حالا هم تقاضا دارم برای صحت گفته هایم، «فاطمه» معاینه روانی شود.

بدین ترتیب بازپرس پرونده پس از ختم این جلسه، از كارشناسان پزشكی قانونی خواست پس از انجام معاینات و بررسی های لازم، نتایج تحقیقات را به دادسرا اعلام نمایند.

گفتنی است، پیكر نیمه جان «ندا كوچولو» روز دوشنبه ۲۵ مرداد امسال به بیمارستانی در مركز تهران منتقل شد. پزشكان با مشاهده آثار جراحت، سوختگی و ضرب و شتم شدید روی پیكر نیمه جان دخترك، موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

همزمان با شروع تحقیقات قضایی، پلیسی در این باره، «ندا» پس از ۱۸ روز جدال با مرگ، روی تخت بیمارستان جان سپرد.

از سوی دیگر، زن عموی دختربچه كه بازداشت شده بود، سرانجام بعد از ۵۱ روز سكوت در بازجویی ها، لب به اعتراف گشود و ماجرای مرگ تلخ دختربچه بی گناه را فاش كرد.... / روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
ندا یاسی روانی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیمار روانی در لاهیجان مرد 47ساله را با چاقو كشت



 

بیمار روانی در لاهیجان مرد 47ساله را با چاقو كشت

 

فردی روانی در شهرستان لاهیجان با ضربات متعدد چاقو مرد 47 ساله‌ای را به قتل رساند.

سرهنگ احمد اصغرپور، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در این‌باره گفت: در پی وقوع قتل مردی 47 ساله در یكی از روستاهای این شهرستان كارآگاهان آگاهی در صحنه حاضر شده و در بررسی‌های اولیه به شخصی به نام «فرامرز» 48 ساله كه به علت بیماری روانی در بیمارستان تحت درمان بوده، مشكوك شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینكه اكیپ‌های عملیاتی پلیس آگاهی محل اختفای این شخص را شناسایی و در یك عملیات پلیسی وی را دستگیر كردند، اظهاركرد: متهم در بازجویی‌های اولیه خود اعتراف كرد كه به علت ناراحتی روانی به بهانه‌های واهی مقتول را از خانه بیرون كشیده و با ضربات متعدد چاقو به شكم و سرش وی را به قتل رسانده است.

اصغرپور با بیان اینكه متهم در تشریح صحنه، جنایت خود را به طور صحیح بازسازی كرده است، به ایسنا گفت: عوارض و عواقب بیماری روانی یك فرد گاهی موجب ایجاد چنان ضربه‌ای در جامعه شده كه جبرانش محال است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اعلام اینكه این پرونده هم اینك در حال رسیدگی است از خانواده‌های دارای بیماران روانی و مسئولان خواست، نسبت به كنترل این قبیل افراد چاره اندیشی لازم را به خرج دهند تا منجر به بروز چنین حوادثی نشود.../عصرایران