اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن در دام مدیر شركت!



زن در دام مدیر شركت

مدیر عامل یك شركت خصوصی كه به بهانه استخدام زن منشی، وی را ربوده و پس از آزار و اذیت او را در یك باغ متروكه‌ در حومه شهریار رها كرده بود، دستگیر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار حوادث - به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی آبان امسال زنی جوان با حضور در پلیس آگاهی شهریار در غرب استان تهران علیه مردی جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شكایت كرد.

شاكی به پلیس گفت: در جستجوی كار بودم و با دیدن آگهی استخدام منشی كه روی دیوار خیابان نصب شده بود، با آن شركت تماس گرفتم.

وی اضافه كرد: در پی این تماس، مردی كه خود را مدیرعامل یك شركت صنعتی معرفی می‌كرد، از من خواست حضوری به دفتر كارش بروم.

در پی این ملاقات و گفت‌وگو با مدیر عامل شركت، او وقتی متوجه شد به دلیل مشكلات مالی خانواده‌ام به این كار نیاز دارم، خواست روز بعد مداركم را به وی تحویل دهم تا مقدمات استخدام مرا فراهم كند.

دام سیاه مدیر عامل

شاكی یادآور شد: چند روز بعد مرد مدیر عامل با من تماس گرفت و خواست روز بعد به دفترش بروم و كار خود را شروع كنم. وقتی به محل شركت رفتم، چند ساعت بعد مدیرعامل شركت از من خواست به خانه‌ام بازگردم و از روز بعد كارم را شروع كنم.

زن جوان با اشاره به ماجرای تلخی كه برایش رقم خورده بود، گفت: روز حادثه در خیابان منتظر تاكسی بودم كه خودروی مدیر عامل شركت مقابلم توقف كرد و با اصرار وی سوار خودرو شدم. او در میانه راه به بهانه این‌كه خیابان شلوغ است و باید از خیابان دیگری مرا به مقصد برساند، تغییر مسیر داد و به یكباره از شهر خارج شد.

شاكی اضافه كرد: با التماس از او خواستم خودرو را متوقف كند تا پیاده شوم كه توجهی به حرف‌هایم نكرد و بر سرعتش افزود و ادامه مسیر داد. پس از طی مسافتی، خودرو مقابل یك باغ متروكه در حومه شهر متوقف شد.

شاكی یادآور شد: در همین موقع قصد فرار داشتم كه مرد هوسران به سمتم حمله‌ور شد و پس از آن كه كتكم زد، كشان‌كشان مرا به داخل باغ برد و مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس با رها كردن من در همان باغ، با خودرویش از محل دور شد. بسختی خود را به جاده رساندم و به كمك یك راننده عبوری به یك مركز درمانی رفتم.

تهدید به قتل از سوی متهم فراری

شاكی گفت: روز بعد مرد هوسران در تماس با من تهدید كرد اگر موضوع را به پلیس اطلاع دهم، مرا خواهد كشت، من نیز از ترس سكوت كردم. چند روز بعد موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و آنها به جستجوی مرد آزارگر پرداختند تا از وی انتقام بگیرند، او محل كارش را به مكان نامعلومی انتقال داده بود. بنابر این تصمیم گرفتم با حضور در مركز پلیس، از وی شكایت كنم.

در پی این شكایت، با اطلاعات به‌دست آمده از شاكی، چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری آغاز شد و جستجوی پلیس برای یافتن وی ادامه پیدا كرد تا سرانجام چند روز پیش مرد آزارگر در یك مركز تجاری در یكی از محله‌های جنوبی شهریار شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف متهم

متهم با انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با شاكی، اعتراف كرد زن شاكی را ربوده و با انتقال وی به خارج از شهر، او را در دام شیطانی خود گرفتار و او را به مرگ تهدید كرده است.

متهم به پلیس گفته بود، در پی ملاقات با زن شاكی كه قصد داشته به عنوان منشی در دفترش كار كند، وسوسه شده و این حادثه تلخ را برایش رقم زده است.

بنابر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم متهم ادامه دارد./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مدیر عامل شركت دمنده در نمایشگاه لوازم خانگی با شبكه5

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رانندگان خودروهای گرانقیمت در دام ۲ زن سارق



 

آخرین رمان پل استر به ایران می آید

 

 ۲ زن جوان كه با قرار گرفتن در مسیر خودروهای گرانقیمت و فریب راننده ها، آنها را بی هوش و اموالشان را سرقت می كردند ، دستگیر شدند.

 

 در پی چندین فقره شكایت در پلیس آگاهی مبنی بر این كه ۲ زن جوان پس از فریب رانندگان خودروهای گرانقیمت و برقراری ارتباط با آنها، در مرحله بعدی با حضور در خانه رانندگان، آنها را با مواد مسموم كننده بی هوش و اموالشان را سرقت می كنند، موضوع در دستور كار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

با شروع تحقیقات در این زمینه، این بار زنی میانسال با حضور در پلیس آگاهی عنوان كرد، هنگام خرید دارو در یكی از داروخانه ها با زنی جوان آشنا شدم كه عنوان می كرد می تواند داروی مورد نظرم را برایم تهیه كند.

شاكی افزود: روز بعد زن جوان كه با او در داروخانه آشنا شده بودم، با من تماس گرفت و گفت، داروی مورد نیاز مرا تهیه كرده است.

به این ترتیب او را به خانه ام دعوت كردم و هنگامی كه او به اتفاق یك زن دیگر به خانه ام آمد برایشان نوشیدنی آوردم و برای آوردن پول دارو لحظه ای این دو زن را تنها گذاشتم.

وقتی نزد آنها بازگشتم، به اصرار یكی از لیوان های حاوی شربت را خوردم و بی هوش شدم.

زن مالباخته ادامه داد: چند ساعت بعد وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم پول های موجود در خانه ام به سرقت رفته و از مهمان های غریبه خبری نیست.

با این شكایت و چهره نگاری از ۲ زن سارق، ردپای یك متهم سابقه دار به نام ندا (۲۸ ساله) شناسایی و در اقدام بعدی نیز محل سكونت دیگر متهم به نام ریحانه در خیابان ولی عصر جنوبی شناسایی و وی دستگیر شد.

با دستگیری ریحانه، وی همدست خود در سرقت را ندا معرفی كرد كه این زن نیز دستگیر و در ادامه تحقیقات مشخص شد آنها همان ۲ متهم تحت تعقیب هستند كه با قرار گرفتن در مسیر خودروهای گرانقیمت، رانندگان را بی هوش و اموالشان را سرقت می كرده اند.

با صدور دستور قضایی، تحقیق از این دو متهم برای كشف تعداد سرقت ها و شناسایی مالباختگان آغاز شده است.... / جام جم آنلاین