اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن جوان قربانی نیت شیطانی مرد افغان



اخبار حوادث - زن جوان قربانی نیت شیطانی مرد افغان
مرد افغان زن ایرانی را قربانی جنایت خود كرد. راز این جنایت با كمك سگ‌های جسدیاب پلیس فاش شد.
به گزارش قانون، پنجم فروردین امسال فردی با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که خواهرش به نام فاطمه 36 ساله با خودروی پژو پارس شخصی از منزل خود واقع در فلکه سوم تهرانپارس خارج و دیگر به منزل بازنگشته است.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدان» و به دستور قاضی کشیک دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با آغاز رسیدگی به پرونده ، مشخصات خودروی پژو پارس فقدانی از طریق سیستم جامع پلیس در اختیار تمامی مراکز انتظامی‌سطح کشور قرار گرفت و در کمتر از 24 ساعت ، خودروی پژو پارس متعلق به فقدانی در حوزه کلانتری 162 فشم و به صورت رها شده کشف شد. 
 
با توجه به کشف خودروی فقدانی در منطقه فشم ، پرونده به دادگستری بخش رودبار قصران ارسال و با توجه به احتمال وقوع جنایت، ادامه رسیدگی به این پرونده در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به محل کشف خودرو مراجعه و با توجه به احتمال وقوع جنایت و به منظور کشف احتمالی جسد با استفاده از سگ‌های آموزش دیده جسدیاب منطقه به ویژه محدوده کشف خودرو را به صورت کامل مورد جست‌وجو قرار داده و موفق به کشف جسد در داخل یک باغ و در نزدیکی محل کشف خودرو شدند.
 
با کشف جسد در داخل باغ ، نگهبان باغ به نام «سخی.  ع» 35 ساله شناسایی و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار می‌گیرد.

سخی در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از جسد شده اما پس از بازرسی محل سکونتش و کشف گوشی تلفن همراه متعلق به مقتول ، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. «سخی» که از اتباع کشور افغانستان بوده و به صورت غیرقانونی وارد کشور شده ، در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: پنجم فروردین متوجه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در بیرون از باغ شدم که به دلیل نقص فنی امکان روشن کردن آن وجود نداشت.
 
راننده خودرو به محض دیدن من درخواست کمک کرد تا در صورت امکان ماشین را برایش روشن کنم و من نیز برای دقایقی شروع به بازرسی خودرو کردم که پس از دقایقی تصمیم به آزار و اذیت وی گرفتم.  به بهانه تاریکی هوا و خطرناک بودن محل ، با طرح دروغین حضور همسرم در داخل باغ از مقتول دعوت کردم که تا زمان تعمیر خودرو به داخل باغ بیاید.  به محض ورود مقتول به داخل باغ قصد عملی کردن خواسته خود را داشتم که مقتول با اطلاع از موضوع با من درگیر شد و حتی ضربه ای با سیلی به صورتم زد. 
 
در حالی که بسیار عصبانی شده بودم ، شال مشکی رنگ همراه زن جوان را به دور گردنش پیچیده و او را به قتل رساندم.  پس از جنایت نیز جسد را به تنهایی به قسمتی از باغ کشانده و دفن کردم.  قصد داشتم تا خودروی زن جوان را به محل دیگری منتقل کنم اما فردای همان روز ، مأموران کلانتری خودرو را در بیرون از باغ پیدا کرده بودند .
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به کشف جسد و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و پرونده به همراه متهم برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
اخبار حوادث - قانون
 


ویدیو مرتبط :
بازیگر زن جوان قربانی عمل جراحی چاقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد افغان قربانی رابطه پنهانی با زن جوان شد


مرد افغان وقتی به رابطه پنهانی همسرش با مرد غریبه‌ای پی برد، او را کشت و در باغی در شهریار دفن کرد و در تماس با خانواده وی قصد اخاذی داشت.

جام جم: مرد افغان وقتی به رابطه پنهانی همسرش با مرد غریبه‌ای پی برد، او را کشت و در باغی در شهریار دفن کرد و در تماس با خانواده وی قصد اخاذی داشت.

روزهای پایانی دی امسال یک زن تبعه افغان با حضور در پلیس آگاهی شهریار از توابع استان تهران، از گم شدن برادر جوانش خبر داد. در تحقیق از شاکی معلوم شد، برادرش به قصد دیدن فردی، خانه را ترک کرده و بازنگشته است.

 در حالی که تحقیقات پلیسی برای یافتن مرد گمشده آغاز شده بود، اوایل هفته گذشته شاکی دوباره با حضور در پلیس آگاهی ادعا کرد افرادی، برادرش را ربوده و برای آزادی او 100 هزار دلار پول می‌خواهند.


با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران ضمن آموزش به خانواده جوان ربوده شده، از آنها خواستند در محل قرار با آدم‌ربا‌ها حضور یابند تا متهمان دستگیر شوند.

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، شاکی به ماموران خبر داد آدم‌ربا‌ها قرار است در یکی از محله‌های شهریار، پول را دریافت و گروگان را آزاد کنند. به این ترتیب ماموران با حضور در محل، زنی را که برای دریافت پول آمده بود، دستگیر کردند.

 

ردپای برادر

این زن با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفت: از ماجرای گروگانگیری بی‌خبرم. برادرم از من خواسته بود به این محل بیایم و پولی را از یکی از دوستانش تحویل بگیرم. در پی اظهارات این زن، همسر برادرش برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد.

همسر متهم فراری در بازجویی‌های مقدماتی گفت همسرش پس از مشاجره با او خانه را ترک کرده و از او خبر ندارد. در ادامه تحقیقات، این زن 2 روز پیش راز یک جنایت هولناک را فاش کرد.

 
مرد گمشده به قتل رسیده بود

وی در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش در پی اختلاف با شوهرم، با یک مرد افغان آشنا شدم و با او ارتباط پنهانی داشتم. وقتی شوهرم به رفتار‌های من ظنین شد مرا به شدت کتک زد. من هم ماجرای رابطه پنهانی‌ام را با آن مرد به او گفتم. شوهرم از من خواست مرد مورد علاقه‌ام را به باغی متروکه در جنوب شهریار دعوت کنم.

 خبر نداشتم او قصد جنایت دارد و گمان می‌بردم فقط می‌خواهد آن مرد را تنبیه کند. وی درباره شب جنایت گفت: طبق خواسته شوهرم در محل قرار حاضر شدم. وقتی این مرد قصد نزدیک شدن به مرا داشت، شوهرم به او حمله کرد.

 آنها با هم گلاویز شدند و شوهرم او را با چند ضربه چاقو کشت، سپس جسد را در همان باغ دفن و من را تهدید کرد از این ماجرا به کسی چیزی نگویم.

 
ناپدید شدن جسد

در پی رازگشایی از این جنایت، ماموران همراه زن متهم به محل حادثه اعزام شدند و در محل جنایت، آثار خون مشاهده کردند، اما از جسد خبری نبود. با هماهنگی قضایی زن جوان روانه زندان شد.

 تحقیقات در این زمینه برای پیدا کردن جسد مرد جوان و دستگیری عامل جنایت آغاز شده است.