اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن از شوهر شكاك به ستوه آمد



 

 

زن از شوهر شكاك به ستوه آمد

 

زنی در حضور قاضی دادگاه مدعی شد كه شوهرش هر بار از خانه بیرون می رود هزار بار به او تلفن زده و به او شكاك است و او حالا طلاق می خواهد.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این زن ۲۷ ساله در حضور قاضی شعبه ۲۳۶ این مجتمع مدعی شد كه شوهرش بسیار به او بدبین است و او از این وضع خسته شده است.

وی ادامه داد: شوهرم اصلاً نمی گذارد من از خانه بیرون بروم و مرا محدود كرده است، ابتدای زندگی اجازه می داد كه در كلاس های مختلف نام نویسی كنم ولی به مرور تغییر كرد و شكاك شد.

زن بیان كرد: او حتی گوشی موبایل مرا از من گرفته است و اگر روزی تلفن منزل اشغال باشد و او از سر كار زنگ بزند، روز روشن به شب تار تبدیل می شود.

وی اضافه كرد: من می خواهم از شوهرم جدا شوم، دیگر نمی توانم این موضوع را تحمل كنم.

مرد ۲۹ ساله در دادگاه حضور داشت و گفت: من فقط مراقب همسرم هستم و هیچ آزاری به او نمی رسانم؛ همسرم خیلی استقلال طلب است و اصلاً توجه مرا مدنظر قرار نمی دهد.

مرد در حضور قاضی تصریح كرد: من نگران سلامتی همسرم هستم و هرگاه از منزل بیرون می روم بارها زنگ می زنم تا حال او را بپرسم ولی او این موارد به عنوان شكاكی می داند.

زن با بیان اینكه ما حدود ۳ سال است كه با هم زندگی می كنیم، گفت: من از این وضع كه شوهرم خیلی مراقب من است خسته شدم و طلاق می خواهم.

مرد تصریح كرد: من همسرم را طلاق نمی دهم چرا كه من كار خلاف شرع نكرده ام، او معنی محبت مرا نمی فهمد.

قاضی، رسیدگی به این پرونده را به آینده موكول كرد..../ خبرگزارى فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
هدیه - کادو مناسب برای تولد مادر شوهر - مادر زن - خواهر شوهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نبرد اسبها برای آشتی زن و شوهر!



 

نبرداسبها

 

نبرد اسبها که همه ساله بر اساس یک افسانه چینی صورت می گیرد شمار زیادی از علاقه مندان را به جنوب این کشور می کشاند.

 

ساکنان شهر «رونگشو» همه ساله در یک جشن سنتی ، دو راس اسب را به جان هم می اندازند و معتقدند این رسم قدیمی ؛ اختلاف های زن و شوهران جوان را حل و فصل می کند.

 

سنت عجیب و غریب مورد نظر از ۵۰۰ سال پیش تاکنون در سرزمین عجایب (چین) رواج دارد و روستاییان می خواهند با این جنگ به زندگی زناشویی گرما ببخشند و زوجها از شر و بلا در امان باشند.

 

مردم چین ، اسب را حیوان خوش قدمی می دانند.

خبرگزاری ایسکانیوز (www.iscanews.ir)