اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن آمریکایی کاخی برای سگ‌های خود ساخت



 

کاخ سگها

 

زنی از کالیفرنیا کاخی باهزینه ۱۳ هزار لیره استرلینگ برای سگ‌های خود بنا کرد.این کاخ پارکی مخصوصی دارد که در اطراف آن دیواری برای حمایت از حیوانات بنا شده است.

 

زن آمریکایی در کاخ سگ‌هایش یک دستگاه دوربین، دستگاه های تهویه مطبوع، کاغذ دیواری و پرده های دوخته شده با دست قرار داده است. هر کدام از ۳ سگ این زن ۴۷ ساله تخت مخصوصی دارند که می توانند بر روی آن بخوابند.

 

زن آمریکایی در این باره گفت، سگ‌هایش زندگی او هستند. مادر این زن بیشتر لباس سگ‌ها را خریداری می کند و با آنها مانند نوه هایش رفتار می کند.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)


ویدیو مرتبط :
پشت پرده ساخت تابلو تبلیغاتی زن مسلمان درآغوش سرباز آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج پنجم زن آمریکایی با یک سگ!


این زن درباره علت ازدواجش با یک سگ گفت: این سگ از همسران سابق من باوفاتر هستند.

یک زن تبعه آمریکا به دلیل فرار از خیانت مردان با برگزاری مراسم رسمی سگ خود را به عنوان همسری برگزید.

یک زن آمریکایی پس از چهار بار تجربه زندگی ناموفق با برگزاری مراسم ازدواج در میان دوستان و آشنایان خود، سگش را به عنوان همسری برگزید.
 
به گزارش پایگاه خبری النسیج، یکی از سرشناسان منطقه نیز در این مراسم حضور داشت و به دو زوج گفت: برای هر یک از شما آرزوی خوشبختی می کنم!

در شب عروسی، زن با لباس عروس و آرایش کامل و سگ با یک دست کت و شلوار حضور پیدا کردند.

این زن درباره علت ازدواجش با یک سگ گفت: این سگ از همسران سابق من باوفا تر هستند.

منبع: آتـی نیوز