اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زن آمریکایی می‌خواهد چاق‌ترین زن جهان شود



 

چاق ترین زن جهان

 

یک زن آمریکایی تصمیم دارد خود را تبدیل به سنگین‌ترین زن روی کره زمین کند.دونا سیمپسون ۴۲ ساله اکنون بیش از ۲۶۶ کیلوگرم وزن دارد و تصمیم دارد خود را به وزن ۴۵۰ کیلوگرم برساند.

 

این زن که مادر دو کودک ۳ و ۱۴ ساله است حتی در گفتگوهای تلویزیونی نیز شرکت کرده و در مورد هدف خود صحبت کرده است.

 

یکی از سخنگویان کتاب رکوردهای جهانی گینس اعلام کرد که خانم سیمپسون برای عنوان سنگین‌ترین زن جهان که فرزند به دنیا آورده است پیشنهاد داده است که باید این ادعا بررسی شود.

 

خانم سیمپسون تصمیم دارد به زنان چاق و بسیار چاق اعتماد به نفس و امید بیش‌تری بدهد.

 

او نامه‌هایی از زنانی دریافت می‌کند که به دلیل وزن زیاد خود امیدی به ازدواج کردن و داشتن فرزند ندارند.

 

اما خانم سمپسون معتقد است این موضوع درست نیست و زنان بسیار چاق هم می‌توانند زندگی خانوادگی و طبیعی داشته باشند.

 

این زن هر هفته نزدیک به ۵۱۶ پوند از سوپرمارکت‌ها خریداری می‌کند. او دچار دیابت نوع دوم هم هست و در انجام کارهای ساده مانند غذا پختن و دوش گرفتن مشکل دارد.

 

اما پزشکان به او هشدار داده اند که وزن بیش از اندازه او می‌تواند منجر به بیماری‌ قلبی ، بدتر شدن دیابت و فشار زیاد روی مفاصل پاهایش شود. اما او توجهی به گفته‌های پزشکان ندارد و تصمیم دارد به هدف خود یعنی تبدیل شدن به سنگین‌ترین زن جهان برسد.


ویدیو مرتبط :
ژیمناستیک رفتن زن چاق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چاق ترین زن جهان رژیم می گیرد



 

 

چاق ترین زن جهان رژیم می گیرد

 

چاق ترین زن جهان كه در كالیفرنیا ساكن است تصمیم دارد وزنش را كاهش دهد.پاولین پاتر ۴۷ ساله حتی برای انجام كوچكترین كارهای روزمره اش نیز با مشكل روبروست.

 

پاتر كه دلیل اضافه وزنش را تربیت خانوادگی و ژنتیك دانست، گفت: مادرش ۲۰۰ كیلوگرم و پدرش نیز حدود ۲۵۰ كیلوگرم بوده است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میرر تمام خواهر و برادرهای پاتر نیز چاق هستند. او بارها تصمیم به كاهش وزن گرفته بود، اما این بار تصمیم دارد كه آن را عملی سازد./خبرگزاری ایسنا