اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنی در مازندران همسرش را آتش زد



زنی در مازندران همسرش را آتش زد

مردی که توسط همسرش به آتش کشیده شد، فوت کرد.

حوادث - به گزارش  فارس«م ـ ع» 28 ساله اهل و ساکن روستای کری‌کلا بخش بابل‌کنار ساعت یک بامداد سی‌ام خرداد ماه سال جاری زمانی که در بستر خواب بود توسط همسرش به آتش کشیده شد.

همسر «م-ع» بعد از آتش زدن شوهرش سراسیمه به منزل یکی از همسایه‌ها رفته و عنوان داشته شوهرش در آتش سوخت.

همسایه‌ها بلافاصله با کمک اورژانس 115 مرزی‌کلا، «م-ع» را به بیمارستان سوانح و سوختگی ساری انتقال می‌دهند.

 

مقتول تا روز دوشنبه سوم تیرماه سال جاری در بیمارستان سوانح و سوختگی ساری بستری بوده اما به دلیل شدت سوختگی، مسئولان بیمارستان از خانواده مقتول درخواست می‌کنند بیمار را برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی مشهد انتقال دهند.

 

«م-ع» بعد از انتقال به مشهد در بیمارستان سوانح و سوختگی این شهر بستری می‌شود اما با توجه به سوختگی 80 درصدی صبح امروز فوت کرد.

نیروی انتظامی بخش بابل‌کنار خبر فوق را تایید کرد و افزود: تحقیقات و گزارش اولیه این حادثه تهیه و در اختیار آگاهی بابل قرار گرفته است.بنا به گفته اهالی روستا در حال حاضر همسر و پدرخانم مقتول متواری بوده و تاکنون دستگیر نشدند./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آتش زدن یک زن توسط همسرش در خیابان !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی خواهرش را آتش زد



زنی خواهرش را آتش زد

پلیس آمریكا در تعقیب زنی است كه به اتهام آتش‌زدن خواهرش متواری است.

ایسنا: بنابر اعلام پلیس تگزاس، این زن پس از به آتش‌كشیدن خواهرش متواری شده و جستجو برای یافتن او آغاز شده است.

پلیس تگزاس در پی اطلاع از وقوع یك درگیری خانوادگی به محل اعزام شد و پس از یافتن این زن كه به شكل فجیعی سوخته بود او را به بیمارستان منتقل كرد كه وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.

بنابر اعلام پلیس با بالا گرفتن درگیری لفظی میان این دو خواهر، متهم به روی خواهرش گازوئیل ریخت و او را به آتش كشید.

به گزارش ایسنا به نقل از شبكه خبری ABC News، پلیس جستجو برای یافتن متهم 31 ساله را آغاز كرده اما تاكنون نتوانسته‌ است، محل اختفای او را شناسایی كند.