اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زنی برای انتقام از شوهرش،عکسهای خود را با یک جوان در قضای مجازی منتشر کرد



 مرد جوانی با حضور در پلیس فتای خراسان رضوی شکایتی مبنی برانتشار تصاویر همسرش را مطرح کرد و گفت: همسرم چند روز ناراحت ونگران بود زمانی که علت را جویا شدم، گوشی تلفن همراهش را نشانم داد که در آن تصاویر دستکاری شده او کنار یک مرد در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته بود.البته همسرم مدعی است نمی‌داند چگونه عکس هایش سرقت و دستکاری شده است.

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی در این باره گفت: کارشناسان پلیس فتا به تحقیق از همسر شاکی پرداختند که وی گفته‌های شوهرش را تأیید و ادعا کرد با توجه به اختلافی که با شوهرش داشته گمان می‌کند او این کار را کرده تا وی را به دردسر بیندازد، در ادامه مأموران به تحقیق دوباره از شوهر وی پرداختند و مدارکی به دست آوردند که نشان می‌داد وی در این کار نقشی نداشته است پس از بررسی اسناد و مدارک دیجیتالی به دست آمده ردی از مزاحم اینترنتی به دست آمد، وی که 25 ساله است در یکی از محلات مشهد دستگیر شد.


این مجرم با مواجهه با اسناد و مدارک دیجیتالی به جرم خود اعتراف کرد و اظهار داشت: چند ماه پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با زن جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت چندبار باهم به کــــــافی شاپ رفته و او درباره زندگی‌اش با من حرف زد، در جریان این گفت‌وگوها متوجه شدم او با همسرش اختلاف دارد و قصد انتقام‌گیری از او را دارد و به پیشنهاد او عکس‌هایش را در کنار عکس خودم قرار دادم و سپس در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردم.

 

اخبار حوادث -  ایران


ویدیو مرتبط :
‫انتقام وحشتناک زن از شوهرش‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای زنی که برای زندانی کردن زنی دیگر، عکسهای بی حجاب خودش را در شبکه مجازی منتشر کرد



اخبار حوادث - ماجرای زنی که برای زندانی کردن زنی دیگر، عکسهای بی حجاب خودش را در شبکه مجازی منتشر کرد

آن زن هم وقتی برای یافتن من به محل کارم رفته بود همکارانم گفته بودند که من متأهل هستم و فرزندی خردسال دارم.

 روزنامه خراسان به نقل از یک زن که بدلیل همکاری با شوهرش در کلاهبرداری،توسط پلیس بازداشت شده است نوشت:

چند روز قبل، همسرم با نگرانی خاصی وارد اتاق شد و گفت: با کار اشتباهی که کرده ام دچار مخمصه شده ام اگر کمکم نکنی باید به جرم کلاهبرداری زندانی شوم آن وقت تو و فرزند کوچکمان تنها خواهید ماند.

همسرم درباره ماجرای کلاهبرداری ادامه داد: حدود یک ماه قبل در فضای مجازی با زن مطلقه ای آشنا شدم که با داشتن یک فرزند و به خاطر اعتیاد شوهرش از او طلاق گرفته بود. وقتی فهمیدم او حدود ۷۰ میلیون تومان از مهریه اش را از طریق قانونی گرفته است، خودم را به عنوان جوان مجردی به او معرفی کردم که قصد ازدواج با او را دارد و با این بهانه از او خواستم تا پول هایش را برای سرمایه گذاری سودآور در یک شرکت و همچنین برخی خریدهای خواستگاری آبرومندانه در اختیار من بگذارد اما از روزی که پول های او را گرفتم دیگر به تلفن هایش پاسخ ندادم و ارتباطم را با او قطع کردم.

آن زن هم وقتی برای یافتن من به محل کارم رفته بود همکارانم گفته بودند که من متأهل هستم و فرزندی خردسال دارم. حالا هم نمی دانم چگونه توانسته است محل زندگی ما را پیدا کند و من الان او را سر کوچه منزلمان دیدم ولی او متوجه من نشد...!زن جوان که مقابل افسر بازجو در پلیس فتای خراسان رضوی اعتراف می کرد در ادامه ماجرا افزود: دیگر چاره ای نداشتم، باید برای جلوگیری از زندانی شدن شوهرم کاری می کردم به همین خاطر هم تصمیم گرفتیم «پاپوشی» درست کنیم که آن زن را روانه زندان کنیم.

آن شب با همکاری شوهرم چند عکس «بی حجاب» از خودم گرفتم و در یکی از شبکه های اجتماعی اینترنت منتشر کردم. روز بعد هم به پلیس فتا آمدیم و با معرفی آن زن به عنوان مظنون، از او به خاطر هتک حیثیت شکایت کردیم تا بدین وسیله پلیس او را دستگیر کند و سپس در قبال گذشت او از مبلغی که به شوهرم داده بود ما هم بابت انتشار عکس های بدون حجاب به او رضایت بدهیم. اما همه نقشه های ما زمانی لو رفت که کارآگاهان پلیس فتا پس از بررسی رایانه شخصی آن زن هیچ مدرکی در این باره پیدا نکردند.

بعد از آن هم کارآگاهان وقتی در جریان ارتباط او و همسرم قرار گرفتند، رایانه ما را هم مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد عکس ها را خودم در فضای مجازی منتشر کرده ام و این موضوع تنها یک «پاپوش» است. حالا که هم خودم و هم همسرم در این ماجرا گرفتار شده ایم نمی دانم باید چکار کنم. کاش روزی که قضیه کلاهبرداری همسرم را فهمیدم که او پول زن مطلقه ای را بالا کشیده است به جای همکاری با او و بازی با حیثیت خانوادگی ام، سعی می کردم او را قانع کنم که پول های آن زن را بازگرداند.

اخبار حوادث - خراسان