اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندگی موش صحرایی در میان موهای یک دختر +تصاویر



اخبار گوناگون - زندگی موش صحرایی در میان موهای یک دختر +تصاویر

یک دختر نوجوان اهل زیمبابوه به یک موش کوچک صحرایی اجازه داده است تا در میان موهای او زندگی کند.

به گزارش پرداد به نقل از میرور : یک دختر نوجوان اهل زیمبابوه به یک موش کوچک صحرایی اجازه داده است تا در میان موهای او زندگی کند. این دختر 16 ساله و والدینش موش کوچک را در حالی که به شدت زخمی بود پیدا کردند وبعد از نگهداری از او هنگامیکه کمی حالش بهتر شد موهای بلند دخترک را برای زندگی انتخاب کرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,موش صحرایی, زندگی موش صحرایی

 آنها 2 ماه است که در تمام مدت شبانه روز با هم هستند و تنها هنگام خواب و دوش گرفتن موش کوچک موهای او را ترک میکند. این دختر بچه میگوید : وقتی او را پیدا کردیم در حال مرگ بود و چند روز از تولدش میگذشت، او خیلی زود رو به بهبودی رفت و موهای مرا برای زندگی انتخاب کرد. از اینکه او همواره در کنار من است خوشحالم و احساس ناراحتی نمیکنم. او اکنون مثل یکی از اعضای خانواده ماست. 

  

اخبار,اخبار گوناگون,موش صحرایی, زندگی موش صحرایی

 

 اخبار گوناگون - پرداد


ویدیو مرتبط :
موش صحرایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی عشقی جدید "مستر بین" با یک دختر جوان +تصاویر



 اخبار فرهنگی - زندگی عشقی جدید "مستر بین" با یک دختر جوان +تصاویر

" روآن آتکینسون " که با نام  " مستر بین " شناخته شده است، بعد از 23 سال زندگی مشترک 4 ماه پیش رسما از همسرش جدا شد. این بازیگر معروف اخیرا به همراه بازیگر 31 ساله مشهور بریتانیایی " لوئیس فورد " دیده میشود و خبرها نشان میدهد که این دو رابطه عاشقانه ای برقرار کرده اند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,رابطه عاشقانه ای مستر بین


این بازیگر 59 ساله در حالیکه کنار معشوق جدیدش در سواحل غربی انگلیس مشغول تفریح بود شکار عکاسان شد. همسر سابق او دختر یک مهندس معروف هندی است و حاصل ازدواج آنها دو فرزند است. جریان آشنایی " مستربین " و معشوقه جوانش به سال گذشته بر میگردد. آن زمان کمدین معروف اعلام کرده بود که زندگی مشترکش به سردی میگذرد و تاریخ اعتبار آن رو به پایان است.
 

اخبار,اخبار فرهنگی,رابطه عاشقانه ای مستر بین

اخبار فرهنگی -پرداد