اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندان هم برای سوداگر مرگ درس عبرت نشد/ زندانی فراری در مخفیگاه قاچاقچی معروف



فرمانده انتظامی عجب‌شیر از دستگیری توزیع‌کننده سابقه‌دار مواد مخدر به همراه زندانی فراری و کشف مقادیر زیادی انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رضا اصلانی‌فر اظهار داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت فردی سابقه‌دار در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی گفت: پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی، فرد مورد نظر به هویت معلوم شناسایی و مشخص شد وی سابقه‌دار بوده و پس از تحمل 14 سال حبس به اتهام خرید و فروش موادمخدر به تازگی از زندان آزاد شده است و مجدداً در سطح شهرستان اقدام به توزیع موادمخدر می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی و اخذ دستور قضائی وارد مخفیگاه وی شده و در بازرسی از محل مقادیر زیادی مواد مخدر در بسته‌های آماده فروش، یک عدد ترازوی توزین و آلات استعمال کشف و یک نفر زندانی فراری که به 14 سال حبس محکوم شده بود را نیز که در محل بود به همراه متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
کلیپ فوق العاده دیدنی تجربه مرگ ! درس عبرت بگیرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ 11 زندانی بر اثر آتش سوزی در زندان شهرکرد



اخبار حوادث - مرگ 11 زندانی بر اثر آتش سوزی در زندان شهرکرد

رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از مرگ 11 زندانی بر اثر آتش سوزی در زندان شهرکرد خبر داد.

«سیدعبدالله موسوی» صبح سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: علت مرگ این افراد خفگی ناشی از آتش سوزی است که ساعت 16 روز گذشته (دوشنبه) در زندان شهرکرد به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: اکنون تحقیقات درباره علت آتش سوزی ادامه دارد و به محض روشن شدن موضوع اطلاع رسانی بیشتر خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه وقوع آتش سوزی در این زندان سابقه نداشته است، افزود: اکنون جو زندان آرام است و هیچ مشکلی وجود ندارد. 

اخبار حوادث - ایرنا