اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زندان برای ناپدری بی رحم هانیه



 

 

کودک آزاری

 

ناپدری هانیه هشت ساله كه او را تا حد مرگ شكنجه كرده بود، از سوی قاضی شعبه 1184 دادگاه اطفال تهران به سه سال حبس و پرداخت دیه محكوم شد.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده روز 30 فروردین امسال در پی تماس یك مددكار بهزیستی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران در ارتباط با كودك‌آزاری، در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماموران با حضور در محل حادثه در جنوب تهران، زن و مرد صاحبخانه را دستگیر و دختر هشت ساله به نام هانیه را كه بر اثر شكنجه بی‌هوش شده بود، به بیمارستان رسول اكرم(ص) تهران منتقل كردند.

با تحقیق از مددكار اورژانس اجتماعی معلوم شد، زنی با آنها تماس گرفته و از شكنجه شدن دختر هشت ساله همسایه‌اش خبر داده است اما هنگامی كه آنها برای بررسی موضوع به محل مراجعه كرده‌اند، صاحبخانه در را برایشان باز نكرده و در پی آن از پلیس كمك خواسته‌اند.

با تشكیل پرونده قضایی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای بعثت تهران، مادر هانیه در تحقیقات عامل حادثه را حمید ـ ناپدری كودك ـ معرفی كرد.

این پرونده به خاطر سن كم هانیه با عدم صلاحیت رسیدگی به شعبه پنجم دادسرای اطفال و نوجوانان تهران ارسال شد.

 

اعتراف ناپدری

حمید ـ ناپدری ـ در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: سال‌هاست هروئین مصرف می‌كنم. چند سال پیش كه در جنوب شهر مغازه غذاخوری داشتم، با خانواده هانیه كه در آن محل تكدیگری و در یك مخروبه زندگی می‌كردند، آشنا شدم.هشت ماه پیش كه پدر هانیه مرد، مادرش را صیغه و خانه‌ای برایشان اجاره كردم.

ناپدری سنگدل گفت: هانیه از من متنفر بود و از مادرش می‌خواست برای همیشه از خانه بروند. مادرش برای تهیه هروئین و شیشه گدایی می‌كرد و هانیه نزد من می‌ماند. وقتی مادرش برمی‌گشت، می‌خواست این خانه را ترك كنند.

وی در ادامه به شكنجه دختر هشت ساله اعتراف و عنوان كرد: هر بار مرا عصبانی می‌كرد، كتكش می‌زدم. دست و پایش را می‌سوزاندم. شب حادثه هم ابتدا چند سیلی به هانیه زدم و بعد با سیخ كباب و آچار آنقدر به دستانش ضربه زدم كه هر دو دستش شكست. وقتی مادرش به خانه بازگشت، او را هم كتك زدم.

در پی اعتراف ناپدری سنگدل، پرونده او با صدور كیفرخواست به شعبه 1184 دادگاه اطفال تهران ارسال شد.

 

محاكمه پشت درهای بسته

چندی پیش حمید ـ ناپدری هانیه ـ پشت درهای بسته محاكمه شد و با ابراز ندامت از شكنجه هانیه با قرار قانونی روانه زندان شد.

زندپور، قاضی شعبه 1184 دادگاه اطفال تهران پس از بررسی پرونده، ناپدری سنگدل را گناهكار شناخت و او را به سه سال حبس و پرداخت دیه محكوم كرد.... / تابناک



ویدیو مرتبط :
درمان ضخامت رحم ، درمان فیبروم رحم و خونریزی زیاد رحم - استاد عباس تبریزیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک دهه زندان؛ مجازات ناپدری متجاوز در استرالیا



یک دهه زندان؛ مجازات ناپدری متجاوز در استرالیا

یک ناپدری در استرالیا به جرم سوء استفاده اخلاقی از فرزندان همسرش در سالیان متمادی به ۱۰ سال حبس محکوم شد که کمترین مجازات ممکن برای چنین جرمی محسوب می شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یک ناپدری در استرالیا به جرم سوء استفاده اخلاقی از فرزندان همسرش در سالیان متمادی به ۱۰ سال حبس محکوم شد که کمترین مجازات ممکن برای چنین جرمی محسوب می شود.

این مرد ۶۴ ساله که به دلیل حفظ امنیت قربانیان نامی از از او آورده نشده است، برای مدت یک دهه فرزندان همسرش را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می داده است.

گفته می شود که همسر این مرد به هنگام وقوع این جرایم در صحنه حضور داشته و در برابر شکایات دختر ۱۶ ساله و پسر ۸ ساله اش، تنها سکوت اختیار کرده است.

بر اساس اسناد دادگاه، ناپدری این کودکان در سال هایی بین ۱۹۷۲ تا دهه ۱۹۸۰ به طور مکرر از قربانیان سوء استفاده جنسی می کرده است. وی این اعمال غیرانسانی را از زمانی که دختر خانواده تنها پنج سال داشت و مادرش او را با ناپدری در خانه تنها می گذاشت شروع کرده بود.

قاضی پرونده پس از صدور رای اذعان داشت که این مرد به بدترین شکل ممکن زندگی این بچه ها را خراب کرده و این اعمال تاثیرات روانی بدی روی قربانیان گذاشته است.

به نوشته روزنامه ایلاوارادرکوری چاپ استرالیا، این مرد پیش از این نیز در ماه فوریه به جرم آزار و اذیت جنسی چندین کودک دیگر به ۱۴ سال زندان محکوم شده بود. با این حساب وی در سال ۲۰۲۶ از زندان آزاد خواهد شد./ایسنا