اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان عرضه بازی Titanfall 2 و Battlefield 5


طبق اعلام مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز دو بازی Battlefield 5 و Titanfall 2 در سال مالی ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد.

وب‌سایت زومجی - میثم خلیل زاده: طبق اعلام مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز دو بازی Battlefield 5 و Titanfall 2 در سال مالی ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد. در صورت عدم تغییر تاریخ ذکر شده، بعد از ۳ سال از ماه مارس ۲۰۱۴، شاهد عرضه دنبال Titanfall هستیم. در ادامه برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

تاریخ حدودی عرضه Titanfall 2 و Battlefield 5 مشخص شد

با توجه به گزارش گیم‌اسپات، این وب‌سایت در صحبتی تلفنی با بِلیک یورگِنسُن، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز جزئیات جدیدی را در رابطه با بازه‌ی زمانی عرضه‌ی Titanfall 2 و Battlefield 5 کسب کرده است. طبق اعلام یورگِنسُن، الکترونیک آرتز عرضه بازی Titanfall 2 را در بازه‌ی زمانی آوریل ۲۰۱۶ تا آوریل ۲۰۱۷ تایید کرده است. بازی Battlefield 5 هم انتظار می‌رود اواخر ۲۰۱۶ عرضه شود. با این حساب احتمالا در سال ۹۵ شاهد عرضه بازی‌های پرفروش الکترونیک‌ آرتز خواهیم بود.
بِلیک یورگِنسُن رسما تایید کرده که بازی Titanfall 2 در سال مالی ۲۰۱۷ عرضه می‌شود. این بدان معنا است که این بازی در بازه‌ی زمانی بین اول آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) عرضه خواهد شد. ماه مارس زمانی بود که نسخه‌ی اول این بازی برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد. البته این سومین باری است که یورگنسُن از احتمال عرضه Titanfall 2 در سال مالی ۲۰۱۷ سخن می‌گوید. یورگنسن اولین بار در جریان نشستی با سرمایه‌گذاران از ضرورت انتخاب بهترین زمان برای عرضه Titanfall بعدی سخن گفته بود. وی همچنین در ماه آبان در جریان مصاحبه‌ای حرف‌های گذشته خود را تکرار کرده بود.

 مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز در رابطه با Battlefield 5 نیز گفت:

شما باید انتظار داشته باشید که معمولا Battlefield در سه‌ماهه سوم سال مالی عرضه شود. همانطور که معمولا ما این کار را انجام می‌دهیم.

با توجه به این سخنان باید انتظار داشت که نسخه بعدی Battlefield در اواخر ۲۰۱۶ عرضه شود، زیرا در بازه‌ی زمانی جولای تا سپتامبر (تابستان) اصولا شاهد عرضه‌ی بازی‌های EA Sports هستیم.

در همین‌ راستا همان‌طور که در زمان رونمایی از بازی Mass Effect Andromeda در نمایشگاه E3 2015 اطلاع داشتیم، این بازی برای عرضه در اواخر ۲۰۱۶ تایید شده است. تمامی سه بازی ذکر شده در بالا برای هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی ، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
تریلر زمان عرضه بازی Halo ۵ با رزولوشن 720p

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان عرضه نسخه جدید بازی Tomb Raider


بازی Rise of the Tomb Raider قرار است در پاییز سال آینده برای پلی‌استیشن4 عرضه شود.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: عرضه‌ی جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های «توم ریدر» با داستان‌های زیادی همراه بود. این بازی که در ابتدا قرار بود برای تمام پلتفرم‌های بازی عرضه شود، از سوی مایکروسافت به عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول‌های ایکس‌باکس خریداری شد. با این حال، شرکت اسکوئرانیکس که می‌دانست بازی احتمالا روی یک پلتفرم برای‌اش سودی ندارد، بازی را برای مدت زمان خاصی به انحصار ایکس‌باکس وان درآورد.

شماره‌ی جدید Tomb Raider تا کمتر از یک ماه دیگر برای کامپیوتر می‌آید

در حال حاضر یکی دو ماه است که Rise of the Tomb Raider برای کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس360 عرضه شده است. بازی هم‌چنین یکی از بهترین عناوین امسال است؛ طوری که می‌توانید اسم آن را در لیست‌های متعددی که سایت‌ها و نشریات از بهترین بازی‌های سال 2015 منتشر کرده‌اند پیدا کنید. شرکت اسکوئرانیکس، تهیه‌کننده‌ی بازی Rise of the Tomb Raider، گفته بود که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی را اوایل سال 2016 میلادی عرضه خواهند کرد. این طور که به نظر می‌رسد، منظور آن‌ها از "اوایل سال 2016″، اولین ماه سال بوده است.

شماره‌ی جدید Tomb Raider تا کمتر از یک ماه دیگر برای کامپیوتر می‌آید

فروشگاه استیم اخیرا نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Rise of the Tomb Raider را با تاریخ عرضه‌ی ژانویه 2016 روی فروشگاه قرار داده است. چند روزی هم بیشتر تا ژانویه‌ی 2016 نمانده، یعنی ممکن است حتی تا همین چند روز آینده بازی برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.

اگر می‌خواهید Rise of the Tomb Raider را برای رایانه‌های شخصی پیش‌خرید کنید، به صفحه‌اش روی استیم بروید.

قرار است بازی روی پلی‌استیشن4 هم عرضه شود، اما عرضه‌ی این نسخه‌ی بازی تا تعطیلات کریسمس سال آینده‌ی میلادی به عقب افتاده است.