اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک



اخبار,اخبار دانشگاه , آزمون آیلتس آکادمیک

 

اخبار دانشگاه - ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک آغاز شد

معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت : از امروز شنبه هشتم شهریور ماه ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک آغاز شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علوی فاضل گفت: متقاضیان آزمون پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل کاربری خود می توانند بر روی سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: این آزمون روز شنبه سوم آبان ماه در تهران برگزار می‌شود و آزمون مصاحبه در فاصله زمانی یک هفته قبل تا یک هفته پس از آزمون کتبی برگزار و از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

علوی فاضل در پایان اعلام کرد: نتایج این آزمون در روز شنبه 17 آبان ماه بر روی سایت results.ielts.org قرار خواهد گرفت. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
آزمون نوشتاری آیلتس تسک 1 آکادمیک - IELTS Writing T1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار دانشگاه ,آزمون آیلتس آکادمیک

 

اخبار دانشگاه - آغاز ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال دانشگاه آزاد

متقاضیان پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل کاربری خود می توانند بر روی سایت Ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام قطعی در آزمون آیلتس اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت : ثبت نام آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنارل از امروز (سه شنبه 17 تیرماه) آغاز شده است.
 
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مجتبی علوی فاضل اظهار داشت: متقاضیان پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل کاربری خود می توانند بر روی سایت Ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام قطعی در آزمون آیلتس اقدام کنند.
 
رییس مرکز آزمون درباره زمان برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در روز شنبه مورخ 25 مردادماه 93 در تهران به آدرس: خیابان حافظ، انتهای پل دوم، روبروی تالار بورس، پلاک 303 برگزار خواهد شد و نتایج آن نیز در روز شنبه هشتم شهریور از طریق سایت Results.ielts.org اعلام خواهد شد.
 
براساس گزارش روابط عمومی مرکز آزمون، وی در ادامه در خصوص زمان مصاحبه داوطلبان افزود: مصاحبه داوطلبان در فاصله زمانی یک هفته قبل تا یک هفته پس از آزمون کتبی برگزار خواهد شد.
 
علوی فاضل در پاسخ به این سوال که متقاضیان از چه طریقی از زمان مصاحبه خود مطلع شوند، گفت: زمان مصاحبه از طریق ایمیل و پیامک به ثبت شدگان اطلاع رسانی خواهد شد.
اخبار دانشگاه - ایرنا