اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان تکمیل ظرفیت کنکور دکتری



اخبار,اخبار دانشگاه ,کنکور دکتری

 

اخبار دانشگاه - تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 93 از 20 مهرماه

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره اعلام ظرفیت پذیرش در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی دانشگاه و موسسات آموزش عالی بر اساس نتیجه آزمون ورودی دوره دکتری (PHD) نیمه متمرکز 93 از یکشنبه 20 مهرماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایسنا، ادامه داد: همچنین اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تکمیل ظرفیت این آزمون در پیک سنجش که روز دوشنبه 21 مهرماه منتشر می‌شود نیز قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: کلیه داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام و شرکت کرده‌اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده‌اند می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون مذکور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1393 که در روز 16 اسفندماه 92 برگزار شد، تعداد 240 هزار و 391 نفر ثبت نام کردند که پس از برگزاری آزمون، نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه 31 فروردین ماه 93 روی سایت سازمان قرار گرفت. از تعداد حاضرین در آزمون، 49 هزار و 537 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که از میان آنها فهرست اسامی 27 هزار و 485 نفر برای مصاحبه معرفی شد. ظرفیت پذیرش 12 هزار و 271 نفر اعلام شده بود که در نهایت با توجه به تغییرات اعلامی از سوی دانشگاه‌ها، اسامی تعداد 11 هزار و 496 نفر پذیرفته شدگان در روز یکشنبه 26 مردادماه اعلام شد.

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
گروه دوبلاژ حرفه ای ها(ظرفیت تکمیل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد/ اجرای مرحله دوم تکمیل ظرفیت ارشد



زمان آغاز ثبت نام آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری سال 93

زمان ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد/ اجرای مرحله دوم تکمیل ظرفیت ارشد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی زمان آغاز ثبت نام آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری سال 93 این دانشگاه و مرحله دوم تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 92 را اعلام کرد.

ناصر اقبالی در گفتگو با  مهر، گفت: مرحله دوم تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 92 در دی ماه آغاز و پذیرفته شدگان از بهمن ماه سال جاری به کلاسهای درس می روند.

وی درباره زمان آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 93، تاکید کرد: ثبت نام این آزمون بعد از اعلام نتایج مرحله دوم تکمیل ظرفیت کنکور ارشد سال 92، شروع خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد در دی ماه آغاز و آزمون آن در بهمن ماه برگزار می شود./مهر