اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان توزیع کارت کنکور ارشد فراگیر پیام نور / زمان برگزاری آزمون



اخبار ,اخبار دانشگاه ,کنکور ارشد فراگیر پیام نور

 

اخبار دانشگاه - برگزاری آزمون در روز جمعه؛
آغاز توزیع کارت کنکور ارشد فراگیر پیام نور از امروز

توزیع کارت شرکت در آزمون فراگیر دوره های كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 93 (نوبت چهاردهم) از امروز 11 شهریورماه آغاز شد و داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 13 شهریورماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از کارت خود پرینت تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،  داوطلبان می توانند برای مشاهده کارت خود از یكی از چهار روش جستجو بر اساس شماره پرونده مشخصات فردی، جستجو بر اساس کد پیگیری، جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی، جستجو بر اساس مشخصات فردی کارت خود را دریافت کنند.

آزمون دوره‌های فراگیر مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور سال 93 صبح روز جمعه 14 شهریورماه در 92 شهرستان مختلف كشور با رقابت 78 هزار و 931 نفر برگزار می شود.

داوطلبان پس از پرینت كارت شركت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی براساس توضیحات بند «ب» باید به سایت سازمان و یا باجه­ های رفع نقص كارت مندرج در جدول اعلام شده مراجعه کنند.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12و 15 (شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، موسسه فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع كارشناسی، معدل مقطع كاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع كارشناسی ناپیوسته»، و كدرشته‌ محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) كارت شركت در آزمون مشاهده کنند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 14 شهریورماه منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند و در صورتیكه نسبت به بندهای 3 و 8 (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

چنانچه عكس الصاقی به كارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار برای اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سی دقیقه‌) آغاز می‌ شود. در ورودی حوزه­ های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور



اخبار,اخبار دانشگاه ,توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون دوره‌های فراگیر ارشد 94 دانشگاه پیام نور از بعدازظهر فردا سه‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از روز یکشنبه 21 دی‌ماه آغاز شد و تا روز چهارشنبه 8 بهمن‌ماه ادامه داشت، در مورد آمار ثبت‌نام‌کنندگان اظهار کرد: 80 هزار و 509 داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد 38 هزار و 671 نفر زن و 41 هزار و 838 نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: 65 هزار و 961 نفر در گروه علوم انسانی، 3073 نفر در علوم پایه، 7825 نفر در گروه فنی و مهندسی، 938 نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و 2712 نفر در گروه هنر ثبت‌نام نموده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد زمان توزیع کارت شرکت در این آزمون توضیح داد: کارت شرکت و برگه راهنمای آزمون دوره‌های فراگیر ارشد 94 پیام نور از عصر فردا (سه‌شنبه اول اردیبهشت) لغایت پنجشنبه سوم اردیبهشت‌ماه روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و کلیه ثبت‌نام کنندگان ضرورت دارد در این مهلت به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و نسبت به دریافت پرینت کارت، اقدام کنند.

توکلی با بیان اینکه این آزمون در صبح روز جمعه 4 اردیبهشت به صورت تستی 4 گزینه‌ای برگزار می‌شود، ادامه داد: این آزمون در 101 شهرستان و حوزه امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 آغاز شده و درهای ورود به جلسه نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون برگزار خواهد شد. لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای آزمون در محل حوزه حاضر شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون گفت: ظرفیت پذیرش برای 739 رشته محل جمعا 16 هزار و 780 نفر است. همچنین از تعداد 739 رشته محل، 625 رشته محل به شیوه آموزشی پژوهشی با ظرفیت12500 نفر و 114 رشته محل به شیوه الکترونیکی با ظرفیت 4280 نفر دانشجو پذیرش می‌کنند. 

 

اخبار دانشگاه - ایسنا