اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری آزمون ept دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار اقتصادی ,آزمون ept دانشگاه آزاد

 

اخبار دانشگاه - آزمون ept دانشگاه آزاد 23 خرداد برگزار می شود

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام شرایط و منابع ثبت نام آزمون ept گفت: این آزمون روز جمعه 23 خردادماه جاری در واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از مرکز آزمون، ناصر اقبالی افزود: متقاضیان با مراجعه به وب سایت ept.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: ثبت نام شدگان برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت ept.iauset.com در روز چهارشنبه 21/3/93 مراجعه و نسبت به دریافت پرینت آن اقدام کنند.

اقبالی گفت: منابع این آزمون Understanding and Using English Grammar - By: Betty Azar ، Mosaic 1 and 2 (Reading) Select Reading (Pre intermediate- Intermediate and Upper intermediate)، 504 Absolutely Essential Words for TOEFL - Fifth Editionاست.

همچنین وی در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام آزمون آکادمیک و جنرال از روز پنج شنبه 8/3/93 آغاز شد و تا یکشنبه 11/3/93 ادامه دارد، گفت : متقاضیان پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل کاربری خود می توانند بر روی وب سایت آیلتس نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند .

اقبالی در ادامه افزود : این آزمون در روز پنجشنبه مورخ 19/4/93 در تهران و به آدرس : خیابان حافظ ، انتهای پل دوم ، رو به روی تالار بورس ، پلاک 303 برگزار می شود .

رئیس مرکز آزمون در خصوص زمان اعلام نتایج این آزمون گفت : نتایج در روز چهارشنبه 1/5/93 از طریق سایت Results.ielts.org اعلام خواهد شد .

وی در ادامه افزود : برای رفاه حال متقاضیان آزمون های آیلتس همه تاریخ های آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال 2014 بر روی وب سایتielts.org قابل مشاهده است.

اقبالی در پایان گفت : ثبت نام شدگانی که علاقه مند دریافت کارنامه خود هستند ، می توانند به دفتر مرکزی آیلتس مراجعه کنند و یا اینکه درخواست ارسال کارنامه به درب منزل را در روز آزمون به متصدیان برگزاری آزمون بدهند. 

اخبار دانشگاه - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
آزمون EPT , آزمون زبان دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری و ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد,آزمون کارشناسی ارشد سال 92 ,زمان آزمون کارشناسی ارشد سال 92

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خبر داد:

زمان برگزاری و ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

آزمون کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه آزاد در طی روزهای 9، 10 و 11 خرداد ماه برگزار می‌شود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه از هفته دوم خردادماه خبر داد.

ناصر اقبالی در گفت‌و‌گو با ایسنا، افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه آزاد در طی روزهای 9، 10 و 11 خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی از افزایش 49 درصدی رشته‌ محل‌های آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در آزمون امسال تعداد رشته محل‌ها از 2155 در سال گذشته به 3220 رشته محل در سال جاری افزایش یافته است.

اقبالی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو در این آزمون، اظهارکرد: حدود 70 هزار نفر در این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص نحوه گزینش داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه، گفت:‌ ملاک گزینش داوطلبان، نمره کل آزمون است./ایسنا