اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور



اخبار ,اخبار دانشگاه ,آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور

 

اخبار دانشگاه - برگزاری آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور، جمعه/ پاسخ‌های غلط نمره منفی ندارند

مشاورعالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور93 در روز جمعه 14 شهریورماه گفت: در این آزمون برای پاسخ‌های غلط نمره منفی در نظر گرفته نمی‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: برای پاسخ‌های غلط نمره منفی لحاظ نمی‌شود؛ اما اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود، همه پاسخ‌های داده شده غلط محاسبه شده و امتیازی به آن سئوال تعلق نخواهد گرفت.

وی درمورد زمان برگزاری این آزمون اظهارکرد: آزمون‌ دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور صبح جمعه 14 شهریور ماه در 92 شهرستان و 113 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

مشاورعالی سازمان سنجش در ادامه گفت: کارت شرکت در این آزمون و برگ راهنمای مربوط از دیروزصبح، سه شنبه 11 شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و هر یک از داوطلبان می‌توانند با وارد نمودن اطلاعات، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. مهلت دریافت کارت تا ساعت 24 پنجشنبه 13 شهریور ادامه دارد.

توکلی در پایان گفت: تا ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه (12 شهریور) از 78 هزار و 931 داوطلب ثبت نام کننده، 35 هزار داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کرده‌اند. 

اخبار دانشگاه - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مشاوره تخصصی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری آزمون كارشناسی‌ارشد دوره فراگیر پیام نور



اخبار ,اخبار دانشگاه ,زمون كارشناسی‌ارشد دوره فراگیر پیام نور

 

اخبار دانشگاه - آغاز توزیع کارت از 11 شهریور
آزمون كارشناسی‌ارشد دوره فراگیر پیام نور 14 شهریور برگزار می شود

آزمون دوره فراگیر مقطع كارشناسی‌ارشد دانشگاه پیام‌نور در سال 93 صبح روز جمعه 14 شهریورماه در 92 شهرستان و مراكز استانهای مختلف كشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 دقیقه صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان رأس ساعت هشت صبح بسته خواهد شد، لذا كلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینك مربوط به پرینت كارت شركت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از روز سه‌‌شنبه 11 شهریور ماه روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و كد رهگیری و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت كارت شركت در آزمون اقدام کنند.

اطلاعیه تكمیلی سازمان سنجش و آدرس محل رفع نقص كارت شركت در آزمون بر روی سایت این سازمان و همچنین نشریه پیك سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور) در روز دوشنبه 10 شهریورماه درج خواهد شد.
اخبار دانشگاه - مهر