اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش



اخبار,اخبار  دانشگاه  ,آزمون استخدامی وزارت آموزش و پروش

مشاور عالی سازمان سنجش، گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش امروز اعلام می شود.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش  و پرورش امروز شنبه ۱۶ آبان اعلام می شود. اما ساعت اعلام و آمار پذیرفته شدگان در گزینش و مصاحبه هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: داوطلبانی که بر اساس ضوابط و شرایط و حد نصاب تعیین شده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت آموزش و پرورش حد نصاب نمره عملی تعیین شده را کسب کرده اند و در بین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون پیمانی قرار گرفته باشند باید در مصاحبه و گزینش وزارت آموزش و پرورش شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور تصریح کرد: تاریخ و محل برگزاری مصاحبه و گزینش از طریق پرتال وزارت آموزش و پرورش متعاقبا اعلام می شود.

در آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش تعداد ۱۷۸ هزار و ۵۳ نفر ثبت نام کرده اند و تعداد ۱۴۷ هزار و ۶۱۸ نفر در آزمون حاضر که ۳۰ هزار و ۴۳۵ نفر غایب بودند.از این تعداد ۱۴۷ هزار حاضر در جلسه آزمون ۸۳ و ۷۵ نفر زن و ۶۴ هزار و ۵۴۳ نفر مرد بودند و ظرفیت پذیرش آزمون سه هزار و ۷۰۴ نفر اعلام شده است.

آزمون استخدام پیمانی شاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش ۲۷ شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

محمد فاضل مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز درباره روند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، به خبرنگار مهر گفت: پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، گزینش پذیرفته شدگان آغاز می شود.

وی افزود: پذیرفته شدگان پس از مصاحبه و گزینش باید یک دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در زمان مصاحبه معمولا بیشتر از ۱.۵ برابر ظرفیت اعلام شده برای استخدام انتخاب می شوند تا مراحل مصاحبه و گزینش را طی کنند.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: پذیرفته شدگان نگران گزینش و مصاحبه نباشند و مشکلی در این باره پیش نخواهد آمد.

وی درباره استخدام افرادی که سهمیه شاهد و ایثارگر دارند و در آزمون شرکت نکرده اند، گفت: همه کسانی که قرار است قبول شوند مراحل قانونی استخدام را طی می کنند و در دانشگاه فرهنگیان دوره های حرفه ای معلم را می گذرانند.

فاضل بیان کرد: پذیرفته شدگان پس از طی دوره های آموزشی اگر توانمندی های لازم را کسب کرده باشند از سال دیگر جذب وزارت آموزش و پرورش می شوند.

 

 اخبار دانشگاه  - مهر


ویدیو مرتبط :
نتایج اولیه کنکور امروز اعلام می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بخشی از ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حد نصاب نرسید/ زمان اعلام نتایج مشخص نیست



اخبار,اخبار اجتماعی ,آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشی از ظرفیت‌ها در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حد نصاب نرسیده است.

محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟»، اظهار داشت: پس از اینکه نتایج آزمون اعلام و مصاحبه انجام شد، بعضی از ظرفیت‌ها به حد نصاب نرسید و بخشی از این ظرفیت خالی مانده است.

وی با بیان اینکه در حال تدبیر برای تکمیل این بخش از ظرفیتی که به حد نصاب نرسیده است، هستیم، گفت: دلیل اینکه تا کنون نتوانستیم نتایج را به سازمان سنجش اعلام کنیم تا نتیجه نهایی از سوی این سازمان اعلام شود، این است که برخی ظرفیت‌ها خالی مانده است و در حال اصلاح این موضوع هستیم.

سلیمی جهرمی در خصوص اعلام زمان ارائه نتایج مصاحبه به سازمان سنجش، تصریح کرد: متأسفانه این موضوع زمان بَر است و باید بین سازمان سنجش و سازمان مدیریت هماهنگی برای تکمیل این ظرفیت انجام شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پس از این کار، مجدداً مابه‌التفاوت از سوی سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام خواهد شد تا برای این مابه‌التفاوت، مصاحبه انجام شود و نتایج به سازمان سنجش برگردد.

سلیمی جهرمی با تأکید بر اینکه بخشی از ظرفیت‌ها در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حد نصاب نرسیده است، اظهار کرد: در بخشی از این ظرفیت‌ها نیروی حد نصاب علمی و یا حد نصاب مصاحبه وجود نداشته است، بنابراین نیرویی برای آن ظرفیت مشخص نشده است.

وی گفت: پیگیری این موضوع خاص درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی معاونت پشتیبانی این وزارتخانه انجام می‌شود.


 اخبار  اجتماعی   - فارس