اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام ظرفیت های جدید کنکور ارشد مشخص شد



اخبار,اخباردانشگاه,ظرفیت های جدید کنکور ارشد


 اخبار دانشگاه - ظرفیت های جدید کنکور ارشد امروز اعلام می شود

ظرفیت جدید برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی و همچنین تكمیل ظرفیت برای برخی از كدرشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون مذكور در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش درج خواهد شد.

فرآیند اعلام ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید، همچنین تكمیل ظرفیت برخی از كد رشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون ورودی كارشناسی ارشد سال 1393 از امروز، آغاز می شود.

به گزارش مهر، ظرفیت‌ های جدید برای پذیرش‌ رشته‌محل‌های آزمون كارشناسی ارشد سال 93 از امروز یکشنبه 20 مهرماه اعلام می شود و داوطلبان تا 27 مهرماه می توانند این ظرفیت های جدید را انتخاب کنند.

در کنار ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید، تكمیل ظرفیت برخی از كد رشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون كارشناسی ارشد سال جاری هم امروز اعلام می شود.

شرط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت داوطلبان در آزمون است.

ظرفیت جدید برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی و همچنین تكمیل ظرفیت برای برخی از كدرشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون مذكور در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش درج خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 93 ثبت‌نام و شركت کرده اند، می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) آزمون فوق و همچنین مندرجات اطلاعیه مذكور از تاریخ 20 تا 27 مهرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 

 اخباردانشگاه - مهر


ویدیو مرتبط :
زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام ظرفیت های جدید کنکور ارشد 93



اخبار,اخبار دانشگاه , کنکور ارشد 93

 

اخبار دانشگاه - توکلی به مهر خبر داد:
ظرفیت های جدید کنکور ارشد 93 یکشنبه اعلام می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند اعلام ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید و همچنین تكمیل ظرفیت برخی از كد رشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون ورودی كارشناسی ارشد سال 1393 از یکشنبه 20 مهرماه آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: ظرفیت‌ های جدید برای پذیرش‌ رشته‌محل‌های آزمون كارشناسی ارشد سال 93 از روز یکشنبه 20 مهرماه اعلام می شود و داوطلبان از 20 تا 27 مهرماه می توانند این ظرفیت های جدید را انتخاب کنند.

وی افزود: در کنار ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید، تكمیل ظرفیت برخی از كد رشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون كارشناسی ارشد سال 1393 نیز اعلام می شود.

توکلی اظهار داشت: شرط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت داوطلبان در آزمون است.

وی اضافه کرد: ظرفیت جدید برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی و همچنین تكمیل ظرفیت برای برخی از كدرشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون مذكور در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش درج خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 93 ثبت‌نام و شركت کرده اند می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) آزمون فوق و همچنین مندرجات اطلاعیه مذكور از تاریخ 20 تا 27 مهرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - مهر