اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان اعلام تصمیم دولت برای قیمت خودرو



زمان اعلام تصمیم دولت برای قیمت خودرو,قیمت گذاری خودرو,وزیر صنعت معدن و تجارت

زمان اعلام تصمیم دولت برای قیمت خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تعیین نرخ خودرو افزود: فعلاً در دولت تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است و ما در حال بررسی هستیم و تا دو سه هفته آینده نتیجه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه شما قرار بود برنامه صد روزه ای در حوزه صنعت اعلام کنید و بعد از آن با وزیر اقتصاد جلسه ای داشته باشید، گفت: ما این موضوع را اعلام کردیم و این برنامه را در مدت یک هفته آینده  ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در واقع برنامه کوتاه مدت ما همین برنامه صد روزه است که مقدمات آن فراهم می شود و بعد از آن در طول زمان برنامه های بعدی را اعلام خواهیم کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تعیین نرخ خودرو افزود: فعلاً در دولت تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است و ما در حال بررسی هستیم و تا دو سه هفته آینده نتیجه اعلام می‌شود.

نعمت زاده همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص سیاست های این وزارتخانه در بخش معدن، اظهارداشت : اکنون در این خصوص درحال برنامه ریزی هستیم، اما این چیزی نیست که در مدت یکی دو روز بتوانیم به نتیجه برسیم.
وی گفت: بخش معدن قطعاً باید فعال‌تر از گذشته باشد./خبرگزاری تسنیم

 

 


ویدیو مرتبط :
قیمت و زمان دقیق عرضه آیفون 6 اعلام شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پژویان و اعلام زمان وضعیت قیمت خودرو



اعلام زمان وضعیت قیمت خودرو,قیمت های جدید خودرو, شاخص تورمی صنعت خودرو

پژویان و اعلام زمان وضعیت قیمت خودرو

رئیس شورای رقابت از عدم ارسال شاخص تورمی صنعت خودرو از سوی بانک مرکزی به این شورا خبر داد و گفت: هر زمان نرخ اعلام شود خودرو سازان بر اساس آن قیمت‌های خود را اعلام می کنند.

به گزارش تسنیم، جمشید پژویان در پاسخ به این سؤال که آیا بانک مرکزی شاخص تورمی را اعلام کرده‌ است، اظهار داشت: تا این لحظه بانک مرکزی شاخص تورمی خودرو را اعلام نکرده است ولی آنها مسئول هستند که اعلام کنند. 

رئیس شورای رقابت درباره زمان دقیق اعلام قیمت‌های جدید خودرو توسط این شورا طبق اعلام قبلی، افزود: اگر امروز این کار انجام نشود طی روز‌های آینده یعنی فردا یا شنبه اعلام می‌کنند.

 وی در پاسخ به این سؤال که پس از اعلام شاخص تورمی توسط بانک مرکزی قرار است شورای رقابت قیمت‌ها را اعلام کند؟ گفت: شورای رقابت فرمول محاسبه قیمت خودرو را اعلام کرده است بنابراین پس از اینکه شاخص تورمی اعلام شد خودرو سازان بر اساس این فرمول و شاخص تورمی قیمت خودروهای خود را محاسبه می‌کنند. 

پیش از این رئیس شورای رقابت اعلام کرده بود که چهارشنبه اداره آمار بانک مرکزی شاخص تورمی را اعلام می‌کند ولی تا این لحظه بانک مرکزی گزارشی را به شورا نداده است./تسنیم