اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلزله 4.7 ریشتری ورزقان را دوباره لرزاند


ساعت 6:26 صبح امروز، پس لرزه 4.7 ریشتری زلزله دو روز گذشته در ورزقان موجب تخریب بیشتر ساختمان های شهری و روستایی این منطقه شد.

خبرگزاری فارس: ساعت 6:26 صبح امروز، پس لرزه 4.7 ریشتری زلزله دو روز گذشته در ورزقان موجب تخریب بیشتر ساختمان های شهری و روستایی این منطقه شد.
 
به دنبال زلزله شش ریشتری عصر بیست و یکم مرداد و پس لرزه‌های آن، ساعت 6:26 صبح امروز زلزله به بزرگی 4.7 ریشتر شهرستان ورزقان در آذربایجان‌شرقی را دوباره لرزاند و موجب تخریب بیشتر جا مانده از زلزله شنبه این هفته شد.

مردم ورزقان و روستاهای آن از مدیریت و نحوه توزیع و امدادرسانی همچنان انتقاد دارند و معتقد هستند برخی افراد سودجو موجب اختلال در کمک‌ها می‌شوند.

مردم شهرستان اهر نیز به دنبال این زلزله هراسان دوباره به خیابان‌ها بازگشتند.

پس لرزه‌های زلزله شش ریشتری ورزقان سه رقمی شده و این امر موجب استرس و وحشت مردم این منطقه شده است.        


ویدیو مرتبط :
زلزله 5.2 ریشتری دقایقی پیش تهران را لرزاند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلزله 5 ریشتری ورزقان را دوباره لرزاند


زلزله 5 ریشتری در ورزقان به وقوع پیوست و تبریز را نیز لرزاند .

خبرگزاری مهر: زلزله 5 ریشتری در ورزقان به وقوع پیوست و تبریز را نیز لرزاند .

بر اساس اعلام مؤسسه ژئوفیزیک این زلزله ساعت 22:19 دقیقه دیشب در عمق 4 کیلومتر به مرکزیت ورزقان در آذربایجان شرقی رخ داده است .

این چندمین بار در طول هفته جاری است که زمین در این منطقه می لرزد.

روز شنبه دو زلزله 6 و 6.2 ریشتری در ورزقان و اهر آذربایجان شرقی رخ داد و بعد از آن نیز پس لرزه های متعدد ورزقان را لرزانده است .