اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلزله ۴.۸ ریشتری کیش را لرزاند



اخبار حوادث - زلزله ۴.۸ ریشتری کیش را لرزاند

زلزله ای به بزرگی 4.8 در مقیاس درونی زمین (ریشتر) ساعت یک و 29 دقیقه و 45 ثانیه بامداد روز شنبه جزیره کیش واقع در استان هرمزگان را لرزاند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در عرض شمالی 26.498 و طول شرقی 53.853 به وقوع پیوسته است.

تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زلزله منتشر نشده است.

جزیره کیش یکی از جزیره های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است و یکی از نقاط گردشگری و پرجاذبه برای مسافران ایرانی به شمار می رود.

زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 در مقیاس امواج درونی زمین ( ریشتر) نیز عصر روز جمعه شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر به لرزه در آورده بود.

مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ساعت وقوع این زمین لرزه را 16 و 26 دقیقه و 58 ثانیه اعلام کرد.

براساس گزارش این مرکز موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه 27.70 درجه شمالی و 52.04 درجه شرقی درعمق 18کیلومتری زمین و در فاصله 16 کیلومتری بندر کنگان به ثبت رسیده بود.

بندر کنگان در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
زلزله 5.2 ریشتری دقایقی پیش تهران را لرزاند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلزله 4.4 ریشتری کیش را لرزاند


زمین لرزه ای به قدرت ۴.۴ ریشتر دقایقی پیش جزیره کیش از توابع استان هرمزگان را لرزاند.

خبرگزاری مهر: به نقل از مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران زمین لرزه ای به قدرت ۴.۴ ریشتر ساعت ۱۶ و یک دقیقه جزیره کیش از توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری از سطح زمین رخ داده است تا کنون گزارشی از خسارت های احتمالی گزارش نشده است.