اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلزله شیروان تاکنون مصدومی نداشته است/آمادگی کامل نیروهای اورژانس



زلزله شیروان,مجروحان زلزله شیروان,اورژانس,زلزله

زلزله شیروان تاکنون مصدومی نداشته است/آمادگی کامل نیروهای اورژانس

رئیس اورژانس کشور گفت: زلزله شیروان تاکنون مصدومی نداشته است و نیروهای اورژانس در آمادگی کامل به سر می‌برند.

 دکتر طالبیان رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر گفت: براساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده‌است مشخص شده که زلزله شیروان مصدومی نداشته است.

 

وی گفت: هرچند مأموران اورژانس در منطقه در امادگی کامل به سر می‌برند و آمادگی دارند تا به مجروحان احتمالی امداد رسانی کنند.

 

رئیس اورژانس کشور همچنین درباره میزان نیروها و آمبولانس‌هایی که در آمادگی به سر می‌برند نیز گفت: ۵ دستگاه آمبولانس به همراه ۱۰ نیروی انسانی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴ نیروی انسانی در آماده باش هستند.

/خبرگزاری فارس 

 


ویدیو مرتبط :
زلزله تهران افسانه یا واقعیت-آیا برای زلزله تهران آمادگی داریم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمادگی کامل اورژانس در چهارشنبه آخر سال


سخنگوی اورژانس تهران از استقرار اورژانس در 100 نقطه پایتخت صورت خبر داد و گفت: در صورت بروز مشکلات پزشکی در چهارشنبه آخر سال شهروندان می‌توانند به یکی از واحدهای مستقر مراجعه و خدمات اولیه لازم را دریافت کنند.

خبرگزاری میزان: سخنگوی اورژانس تهران از استقرار اورژانس در 100 نقطه پایتخت صورت خبر داد و گفت: در صورت بروز مشکلات پزشکی در چهارشنبه آخر سال شهروندان می‌توانند به یکی از واحدهای مستقر مراجعه و خدمات اولیه لازم را دریافت کنند.

حسن عباسی درباره تمهیدات اندیشیده شده از سوی اورژانس تهران برای مراسم چهارشنبه سوری اظهار کرد: اورژانس تهران همچون سال‌های گذشته در مراسم چهارشنبه آخر سال حضور می‌یابد.

سخنگوی اورژانس تهران در ادامه با بیان این مطلب که  100 دستگاه آمبولانس در مهمترین نقاط پایتخت مستقر خواهند بود، گفت: چندین دستگاه موتور آمبولانس در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت لزوم بتوان از آن استفاده کرد.

وی با بیان این که در واحدهای سیار 300 پرسنل اعم از پرستار و پزشک حضور دارند، تصریح کرد: علاوه بر استقرار واحدهای سیار، تمامی 150 پایگاه‌های شهری تهران در آماده‌باش کامل خواهند بود.