اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زلزله بوشهر/کشته و 500 مجروح آخرین آمار زلزله بوشهر/ زلزله تاثیری در نیروگاه اتمی بوشهر نداشت



آخرین آمار زلزله بوشهر,اخبار زلزله بوشهر,مصدومان و کشته های زلزله بوشهر

5 کشته و 500 مجروح آخرین آمار زلزله بوشهر/ اعزام سگ‌های زنده‌یاب به مناطق زلزله‌زده

اعزام سگ‌های زنده‌یاب به مناطق زلزله‌زده بوشهر

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همچنین از اعزام سگ‌های زنده‌یاب به مناطق زلزله‌زده بوشهر خبر داد.

محمود مظفر در گفت‌وگو ایسنا، با اعلام خبر اعزام هفت تیم آنست (سگ‌های زنده‌یاب) به مناطق زلزله‌زده، گفت: در حال حاضر 20 تیم عملیاتی شامل 100 امدادگر در مناطق زلزله‌زده حضور دارند.

وی با بیان این‌که زلزله عصر امروز بوشهر 23 روستا را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: بیشترین میزان تخریب و خسارت برای سه روستای شنبه، باغان و سنا بوده است.

مظفر افزود: متاسفانه ارتباطات تلفنی در این منطقه قطع شده است و امدادگران قادر به ارایه‌ی گزارشات به صورت لحظه‌ای نیستند.

مرگ پنج تن در زلزله‌ بوشهر

درحالی که گزارش‌ها به نقل از فرماندار دشتی از مرگ دستکم سه نفر در این زلزله حکایت دارد، سید مجید حسینی مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا از مرگ پنج تن در جریان زلزله‌ امروز بوشهر تا به این لحظه خبر داد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزییات این خبر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، پنج تن در جریان زلزله‌ی منطقه کاکی استان بوشهر تا به این لحظه جان خود را از دست داده‌اند.

وی هم‌چنین از اعزام 70 تن به بیمارستان زینبیه خورموج خبر داد و گفت: این بیمارستان نزدیک‌ترین بیمارستان به کانون زلزله بوده که تا کنون 70 تن از مصدومان زلزله به آن منتقل شده اند.

زلزله تاثیری در نیروگاه اتمی بوشهر نداشت

جمیری نماینده بوشهر در مجلس نیز در گفت‌وگویی اعلام کرد: زلزله تاثیری در نیروگاه اتمی بوشهر نداشته و خللی به فعالیت آن وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نیروگاه بوشهر در فاصله 180 کیلومتری کانون زلزله واقع شده است و به شکل خفیفی در این شهر احساس شد.

براساس این گزارش، زلزله 6 ریشتری کاکی، در کشورهای کویت، عربستان و امارات نیز احساس شده است./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
زلزله بوشهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

7 کشته و 45 مجروح در زلزله استان بوشهر



اخبار حوادث - 7 کشته و 45 مجروح در زلزله استان بوشهر

استاندار بوشهر تصریح کرد که 80 درصد خرابی های برق و آب و خطوط تلفن رفع شده و مسوولین مربوطه در تلاش برای رفع مابقی آن هستند.

 استاندار بوشهر آخرین تلفات زلزله برازجان مرکز شهرستان دشستان را 7 کشته و 45 زخمی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، فریدون حسنوند که پنجشنبه شب در یک گفت وگوی کوتاه تلویزیونی شرکت کرده بود، این خبر را اعلام کرد.

وی در خصوص آخرین تلاش های انجام شده در منطقه اظهار داشت: نیروهای انتظامی و نظامی با حضور در منطقه، کنترل اوضاع را در اختیار دارند.

استاندار بوشهر همچنین تصریح کرد که 80 درصد خرابی های برق و آب و خطوط تلفن رفع شده و مسوولین مربوطه در تلاش برای رفع مابقی آن هستند.

زمین لرزه ای به بزرگی 5.7 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 17 و 21 دقیقه امروز (پنجشنبه) حوالی برازجان مرکز شهرستان دشتستان در استان بوشهر را لرزاند.

برازجان در 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع شده است.
اخبار حوادث - ایرنا