اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رییس كل دادگستری استان اصفهان: صدای انفجار دیروز فقط در یك منطقه شهر شنیده شد



 

 

 

رییس كل دادگستری استان اصفهان: صدای انفجار دیروز فقط در یك منطقه شهر شنیده شد

 

 

رییس كل دادگستری استان اصفهان با بیان اینكه هیچ گزارشی در مورد صدای انفجار در دادگستری این استان تشكیل نشده است، گفت: این صدا در همه جای اصفهان شنیده نشد بلكه فقط در یك منطقه به گوش رسید.

 

غلامرضا انصاری در گفت وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب، تصریح كرد: بعد از ظهر روز دوشنبه ـ ۷ آذرماه ـ صدایی شبیه انفجار در یك منطقه از شهر اصفهان شنیده شد اما هیچ گزارشی در رابطه با این موضوع به دادگستری ارسال نشد.

وی با بیان اینكه اگر موضوع مهمی بود تاكنون باید اطلاعات اولیه ارائه می شد، افزود: این صدا فقط در یك منطقه شنیده شد..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
توازن منطقه ای رویکردمدیریت شهرک های صنعتی استان اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس کل دادگستری استان اصفهان:به احتمال قوی، عامل اسیدپاشی یک نفر است



اخبار,اخبار اجتماعی ,اسید پاشی

 رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد که به احتمال قوی، اسید پاشی سال گذشته در اصفهان کار یک نفر است.

احمد خسروی وفا در این ارتباط فزود: یکی از علت هایی که تاکنون موجب تاخیر در رسیدگی به این پرونده شده است همین احتمال قوی بر وجود یک نفر به عنوان عامل اسید پاشی است.

وی در پاسخ به اینکه اخیرا اظهاراتی از سوی یک مقام مسئول در ارتباط با دستگیری فرد اسید پاش منتشر شده است گفت: فرد مورد اشاره چند ماهی است که در بازداشت دادگستری اصفهان قرار دارد اما علت دستگیری این فرد بخاطر پرونده قتل و تجاوز به عنف است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: در روزهای ابتدایی دستگیری فرد مذکور، احتمال هایی وجود داشت که اسیدپاشی نیز کار این شخص باشد اما در تحقیقات بعدی و تکمیلی، نیروهای امنیتی و دادگستری به این نتیجه رسیدند که اسیدپاشی کار این شخص نبوده است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل بنده تایید نمی کنم که اسید پاشی، کار این شخص باشد.

 اخبار اجتماعی  - ایرنا