اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل:تهدید های احمدی نژاد را خیلی جدی می گیریم



 

رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل:تهدید های احمدی نژاد را خیلی جدی می گیریم

 

این نخستین بار نیست که موجودیت ما مورد تهدید قرار گرفته و پاسخ اسراییل به این ادعاها و تلاش ها از طریق " ارتش " اش است . ما مراقب این تهدیدات هستیم.

رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل گفت که تهدید های محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران را علیه موجودیت اسراییل جدی می گیرد.

"گابی اشکنازی " رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل روز جمعه در سخنانی در جمع دانش آموزان دبیرستانی در شهر " میگدال هامک " اسراییل با اشاره به این موضوع گفت : " ما اظهارات او درباره نابودی اسراییل را خیلی جدی می گیریم ".

اشکنازی در پاسخ به سوال یک دانش آموز درباره چگونگی مقابله اسراییل با تهدیدات محمود احمدی نژاد گفت : " این نخستین بار نیست که موجودیت ما مورد تهدید قرار گرفته و پاسخ اسراییل به این ادعاها و تلاش ها از طریق " ارتش " اش است . ما مراقب این تهدیدات هستیم . به ویژه تهدیداتی که از جانب رییس جمهوری ایران ( محمود احمدی نژاد ) صورت گرفته . ما این تهدیدات را جدی می گیریم ".

اشکنازی در ادامه ادعا کرد که ارتش اسراییل اخلاقی ترین ارتش روی زمین است !

وی در ادامه افزود : " اگر یک سرباز اسراییلی  با اسلحه خود یک زن را مورد هدف قرار دهد این کار ممنوع است ، اما خوشبختانه در 99 درصد حوادث اینچنینی سربازان ما مقصر نبودند".

رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل در ادامه درباره آزادی گیلعاد شلیط خلبان اسراییلی که به اسارت نیروهای حماس در آمده است ، گفت : " من به عنوان رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل - و به عنوان کسی که شالیط را به ماموریت فرستاده ام - مسئول بازگرداندن او به خانه هستم و تا زمانی که شالیط بازنگشته ماموریت ما تمام نشده است .

وی افزود : " من از احساسات عمومی مردم درباره او آگاه هستم و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما مشغول انجام یک سری اقدامات پنهان و آشکار هستیم . ما هر چه از دستمان بر آید برای آزادی او انجام می دهیم "..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
بازدید رییس ستاد مشترک ارتش سوریه از زبدانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به اسراییل : در حمله به ایران ما نیستیم



 

حمله به ایران, مارتین دمپسی , برنامه هسته ای

 

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر اخیر خود به اسراییل به مقامات تل آویو گوشزد کرده است که اگر بخواهند به ایران حمله کنند ؛ واشنگتن مشارکتی در اقدام نظامی آنها علیه ایران نخواهد داشت .

به نقل از وب سایت " آی پی اس نیوز " ژنرال " مارتین دمپسی " رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر دو هفته پیش خود به تل آویو به مقامات اسراییل گفته است در صورتی که آنها بدون هماهنگی و توافق با آمریکا به ایران حمله کنند ، واشنگتن را در کنار خود نخواهند داشت.

دمپسی در ملاقات با نتانیاهو و باراک نخست وزیر و وزیر دفاع اسراییل این هشدار خود را تکرار کرده است .

سفر اخیر دمپسی به اسراییل از سوی بسیاری از رسانه های غربی و اسراییلی بسیار غیر معمول توصیف شده است چرا که رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در جریان این سفر هیچ مصاحبه یا کنفرانس خبری برگزار نکرد و مقامات اسراییلی نیز از ارایه اظهار نظر درباره محتوای مذاکرات خود با این نظامی ارشد آمریکایی خودداری کردند.

پیش از سفر دمپسی به تل آویو بسیاری از رسانه های غربی هدف اصلی از این سفر را بازداشتن اسراییل از اقدام احتمالی نظامی علیه ایران خواندند.

با این حال رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل روز گذشته اعلام کرده است که اسراییل باید آماده حمله به ایران باشد.

ژنرال " بنی گانتز " با ادعای اینکه ایران تا یک سال دیگربه توانایی ساخت سلاح هسته ای دست خواهد یافت ، افزود در این ظرایط اسراییل باید آماده حمله به تاسیسات هسته ای ایران باشد.

جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است که فعالیت های هسته ای اش صلح آمیز بوده و در صورتی که اسراییل یا آمریکا دست به اقدام نظامی علیه ایران بزنند ، با واکنش قاطع و کوبنده مواجه خواهند شد.../عصرایران