اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رییس دفتر رهبر انقلاب: مقام معظم رهبری اراده فرمایند، دفاع مقدس تکرار خواهد شد



آیت الله گلپایگانی:مقام معظم رهبری اراده فرمایند، دفاع مقدس تکرار خواهد شد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مردم تا آخر پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، افزود: شک ندارم اگرمقام معظم رهبری اراده فرمایند بار دیگر دفاع مقدس تکرار خواهد شد و مردم این سرزمین لحظه ای از نظام و رهبری خود دریغ نخواهند کرد

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری امروز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک تشییع پیکر مطهر خلبانان شهید نهاجا با بیان اینکه پرونده درخشانی از نیروی هوایی در اذهان ملت ایران به جا مانده است، افزود: نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس نقش تاثیر گذاری را ایفا کرد به طوری که بنده از نزدیک شاهد این فداکاریهای نیروی هوایی بودم.

وی افزود: این نیرو در جبهه و پشت جبهه در حماسه عظیم دوران دفاع مقدس به خوبی ظاهر شد و توانست مقابل نیروهای بعثی عراق بایستد. این جانفشانی ها در صفحه های تاریخ دفاع مقدس ضبط خواهد شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه البته نقش مردم در پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی بسیار مهم است، افزود: ما این نقش را به خوبی در دوران دفاع مقدس دیدیم. مردم درآن دوران از رزمندگان و نیروی هوایی حمایت کردند و هرگاه پروازی برای حمله اعزام می شد این مردم بودند که دستهای خود را بلند می کردند و برای موفقیت رزمندگان خلبانان ما دعا می کردند.

وی اضافه کرد: معتقدم حرکت اصلی پیروزی انقلاب از زمان تجدید پیمان ارتش با امام خمینی (ره) آغاز شد. 19 بهمن روز بسیار مهمی  است ما در آن روز شاهد تجدید پیمان ارتش با امام خمینی (ره) در مدرسه رفاه بودیم.

رئیس دفترمقام معظم رهبری همچنین یاد و خاطر خلبانان شهید نهاجا را گرامی داشت و در ادامه با بیان اینکه مردم تا آخر پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، افزود: بنده مطمئن هستم اگر روزی لازم شود و فرمانده کل قوا اراده فرمایند باز دفاع مقدس تکرار خواهد شد و جوانان، مردان و زنان این سرزمین لحظه ای در دفاع از مملکت، نظام و رهبر خود دریغ نخواهند کرد و تا آخر پای انقلاب خود ایستاده اند.

وی خطاب به پرسنل نیروی هوایی ارتش افزود: بدانید این نظام و سرزمین مورد عنایت حضر ولی عصر (عج) است.

وی در پایان سخنانش گفت: این شهدا با اینکه دیگر در بین ما نیستند اما همیشه زنده اند وجای آنها در بهشت می باشد./مهر

 


ویدیو مرتبط :
خاطره رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آخرین دیدار حسن حبیبی و رهبر انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس دفتر مقام معظم رهبری: تیم مذاکره کننده شجاعانه ایستادگی کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد:ت یم مذاکره کننده هسته ای ایران،شجاعانه ایستادگی کردند.

محمد محمدی گلپایگانی، روز جمعه در آیین بهره برداری از 38مسجد چهارمحال و بختیاری در جمع مدیران استان افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران شجاعانه در برابر قدرت های شیطانی و جنود لشگر ابلیس ایستاد.

به گفته وی،هیچ کس ،جنایاتی که دشمنان ،علیه ملت ایران در چند دهه اخیر داشته، را از یاد نخواهد برد.

وی تاکید کرد:جوانان غیرتمند و سپاهیان و بسیجیان، اجازه نخواهند داد که دوباره پای آمریکا در این کشور باز شود.

به نوشته ایرنا، رییس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد:مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی طمع آزادی و حریت را چشیده اند و به هیچ عنوان اجازه نفوذ استکبار را نمی دهند.

 محمدی گلپایگانی یادآور شد:کشورهای اروپایی مطیع و گوش به فرمان آمریکا هستند و در شورای امنیت نیز به فرمان آمریکا به طرح 'برجام' رای دادند.

وی تصریح کرد:فقط ایران اسلامی است که توان مقابله با شیطان بزرگ را دارد و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند،ایران هرگز به دنبال جنگ نیست اما اگر آمریکایی ها بخواهند اقدامی کنند، شرمنده و سرافکنده خواهند شد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری،به جنایات آل سعود در یمن نیز اشاره کرد و گفت:مسجد الحرام و مسجد النبی متاسفانه در دست نا اهلان است و امید است امور این مسجد را صالحان در دست گیرند.

آیت الله محمدی گلپایگانی اظهار داشت:مسجد الحرام ،مدفن بسیاری از پیامبران بزرگوار است و حجر الاسود را پیامبر و ائمه اطهار سلام علیها بارها بر آن بوسه زنده اند و باید حرمت مسجد الحرام را نگاه داشت،که متاسفانه افرادی که خود را خادمان حرمین شریفین می دانند،با کفش وارد بیت الله الحرام شده اند.

به گفته وی،جنایات آنان در یمن همانند رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است و هر دو رژیم ، کودکان بی دفاع مسلمانان را می کشند.

وی ،مسجد را از ارکان نظام اسلامی دانست و تاکید کرد:مسجد در نظام اسلامی هم ستاد جنگ،هم دادگستری و هم محل رسیدگی به امور مهم مسلمانان است.

به گفته وی،در طول هشت سال دفاع مقدس نیز ،مساجد نقش ارزنده ای در اعزام ها و بسیج نیروی مردمی برای مقابله با دشمنان داشتند و اکنون نباید مسجد تنها به مکانی برای فاتحه خوانی تبدیل شود ،بلکه باید نقش اصلی خود را ایفا کند.

 

اخبار سیاسی - انتخاب