اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ریابکوف: تبدیل مذاکرات به بازیها و مانورهای تاکتیکی کار بسیار نادرستی است



اخبار,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1

سرگی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو از فراخوان های ایران درباره توجه به ماهیت مساله و دوری از زور آزمایی بین هیئت های نمایندگی حمایت می کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، سرگی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو از فراخوان های ایران درباره توجه به ماهیت مساله و دوری از زور آزمایی بین هیئت های نمایندگی حمایت می کند.

ریابکوف ضمن اعلام این مطلب گفت ما مایل به طولانی شدن مذاکرات نیستیم. من می خواهم تاکید کنم که تبدیل مذاکرات به بازی ها و مانورهای تاکتیکی کار بسیارنادرستی خواهد بود. ما از فراخوان های ایران درباره ضرورت تمرکز توجه به ماهیت مساله و دوری از زور آزمایی بین هیئت های نمایندگی حمایت می کنیم".
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد نشست وزیران امور خارجه کشور های عضو گروه "1+5" میانجیان بین المللی (روسیه، آمریکا، چین، فرانسه، بریتانیا و آلمان) و ایران بین 25 و 30 ژوئن (تاریخ مقرر برای پایان مذاکرات) برگزار خواهد شد.

ایران و گروه "1+5"در حال مذاکره برای تدوین سیستم تضمینات در راستای اثبات ماهیت کاملا صلح آمیز برنامه هسته ای ایران هستند تا در صورت دستیابی به توافقی جامع در این زمینه، تحریمات بین المللی علیه تهران لغو شود.


قرار است توافقنامه جامع هسته ای میان 1+5 و ایران تا آخر ماه ژوئن امضا شود.


دو طرف روز دوم آوریل در لوزان سوئیس در خصوص تدوین توافقنامه جامع به تفاهم سیاسی دست یافته و از جمله درباره توقف کار دو سوم ظرفیت های غنی سازی اورانیوم ایران طی ده سال و کنترل بین المللی برنامه های غنی سازی طی 25 سال آینده به توافق رسیدند.

اخبار سیاست خارجی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
نقش بازیها و اسباب بازیها در نشر فرهنگ استعمار یهود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبدیل دست به تلفن هوشمند/ کار با تصویر تلفن



اخبار علمی,تبدیل دست به تلفن هوشمند

تبدیل دست به تلفن هوشمند/ کار با تصویر تلفن

محققان دانشگاه توکیو در تلاش برای ارائه فناوری هستند تا تلفن همراه را در کف دست کاربر قرار دهند.

ماساتوشی ایشیکاوا و همکارانش از آزمایشگاه ایشیکاوا اوکو می گویند، با استفاده از یک دوربین خاص که تصویر پرسرعت را با دو آینه چرخان ترکیب می کند، شیوه ای برای ساخت صفحه نمایشگر یا صفحه کلید یک دستگاه بر روی کف دست یا هر سطح دیگری ارائه کرده اند؛ از این رو افراد می توانند از راه دور در خانه یا محل کار خود آن را اجرا کنند.

ایشیکاوا گفت: این شیوه می تواند در هر دو میلی ثانیه حرکات را در یک جسم سه بعدی تشخیص دهد، به عبارت دیگر، تصویر پرسرعت به این برنامه امکان می دهد تا اجسام متحرک را ردیابی کند از این رو کاربر می تواند با تصویر تلفن در کف دستش راه برود بدون آنکه صفحه نمایش هیچ گونه تغییری کند. 

همچنین امواج اولتراسونیک توسط سیستم رایانه متساطع می شود از این رو کاربر حس فشار صفحه کلید را بر روی پوست خود دارد بدون آنکه اصلا چیزی در دست خود داشته باشد.

به گفته ایشی کاوا این احساس معادل یک جسم سه گرمی یا 0.1 اونسی است./مهر