اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رژیم غذایی یک بازیگر را راهی بیمارستان کرد


رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون شنبه شب هفته جاری به دلیل ضعف ناشی از رژیم سنگین غذایی در بیمارستان لاله بستری شده است.

خبرآنلاین:  رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون شنبه شب هفته جاری به دلیل ضعف ناشی از رژیم سنگین غذایی در بیمارستان لاله بستری شده است.
 
با توجه به مشکل پیش آمده برای این بازیگر و به تشخیص دکتر متخصص، داودنژاد چند روزی را در این بیمارستان تحت نظر خواهد بود.



مجموعه تلویزیونی «فراموشی» با بازی این بازیگر چندی پیش از شبکه تهران در حال پخش بود.


داودنژاد همچنین اواخر سال گذشته در مقابل دوربین «کلاس هنرپیشگی» به کارگردانی پدرش ایفای نقش کرد که این فیلم نیز قرار است در سال جاری به نمایش عمومی درآید.        


ویدیو مرتبط :
بهترین رژیم غذایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای بازیگر راهی بیمارستان شد!



اخبار,اخبار فرهنگی,عزت‌الله انتظامی

اخبار فرهنگی و هنری - آقای بازیگر راهی بیمارستان شد!

عزت‌الله انتظامی که برای عمل جراحی راهی بیمارستان شده است،از وضعیت خانه موزه‌اش ناراضی است.

عزت‌الله انتظامی این بازیگر پیشکسوت سینما روز 25 اردیبهشت ماه برای عمل جراحی دو رگ در گردن که مسدود شده است در بیمارستان بستری شد.
انتظامی گفت: مسدود شدن این رگ‌ها مشکلاتی در صورتم بوجود آورده که امیدوارم بعد از عمل حل شود.


آقای بازیگر که قرار است بزودی خانه موزه‌اش به بهره‌برداری برسد، گفت: آخرین‌بار که آنجا را دیدم برایم راضی کننده نبود، چرا که قرار نبود ظاهر بیرون و داخل خانه تغییر کند اما در این بنای بازسازی شده کمتر نشانی از گذشته پیدا می‌شود. ضمن اینکه قرار بود وسایلم که در خانه مانده بود نیز بعد از آماده شدن به آنجا منتقل شود که آن هم اتفاق نیافتاد.
اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا