اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رييس مرکز پيش بيني هاي سياسي روسيه گفت



 

 

 

 

رييس مرکز پيش بيني هاي سياسي روسيه: تنها راه حل مساله هسته اي ايران تعامل با اين کشور است

 

 

مسکو- رييس مرکز پيش بيني هاي سياسي- نظامي انستيتو تحليل هاي سياسي - نظامي روسيه با بيان اينکه سياست فشار و تهديد و تحريم ايران هيچ نتيجه اي نخواهد داشت گفت: تنها راه حل مساله هسته اي ايران تعامل و همکاري با اين کشور است.

 



سرهنگ "آناتولي تسيگانوک" امروز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا در مسکو گفت: قدرت هاي بزرگ و بويژه آمريکا بايد بدانند که راه همکاري با ايران تنها مسير صحيح است که بايد با ديپلماسي و مذاکره آن را پيمود و از استفاده از شيوه هاي ديگر در قبال ايران بپرهيزند.

 

 


وي گفت: ايران کشور قدرتمندي است که با داشتن توانمنديها در عرصه هاي سياسي، اقتصادي و صنعتي از توانايي براي دفاع از منافع خود برخوردار است و اجازه نخواهد داد حق حاکميت اش را زير سووال ببرند.

 


رييس مرکز پيش بيني هاي سياسي- نظامي گفت: مساله هسته اي ايران يک طرح ملي و موضوعي است که به حق حاکميت ايران مربوط مي شود و تلاش براي توقف آن نتيجه بخش نخواهد بود.

 


تسيگانوک گفت: آمريکا و متحدانش بايد بدانند که سياسي کردن موضوعات تجاري همچون خريد سوخت هسته اي براي راکتور تحقيقاتي تهران، باعث افزايش تنش پيرامون برنامه هسته اي ايران مي شود.

 


وي گفت: کشورهاي ديگر همچون ژاپن و آفريقاي جنوبي بسادگي سوخت هسته اي مورد نياز خود را با پرداخت هزينه خريداري مي کنند و هيچ مشکلي ايجاد نمي شود.
کارشناس روس چنين رويکرد آمريکا و قدرتهاي غربي در قبال ايران را نشانه عدم تمايل آنها براي حل مساله هسته اي اين کشور عنوان کرده و افزود: آنها مي خواهند از اين مساله به عنوان اهرم فشار بر ايران استفاده کنند.

 


وي گفت: روسيه و چين دو عضو دائمي شوراي امنيت و گروه 1+5 بايد اين سياست غربي ها را بدقت زير نظر داشته باشند و سياست مناسب و سنجيده در مساله هسته اي ايران اتخاذ کنند.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مرکز آموزش بازرگانی ایران2،مرکز آموزش بازرگانی تجارت و بازاریابی،مرکز آموزش بازاریابی ایران6،مرکز آموزش بازرگانی ایران9،

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رييس سازمان مديريت بحران گفت



رييس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران گفت: عدم تناسب مراکز مديريت بحران و امکانات امداد و نجات با گستردگي تلفات وصدمات پيش بيني شده در مخاطرات طبيعي، نيازمند برقراري توازن ميان امکانات ولجستيک هستيم. "مازيار حسيني" روز يکشنبه در سمينار يکروزه مديريت بحران و جايگاه آن در بخش توزيع برق در جمع مديران توزيع برق کشوري، افزود: ايران در رديف 10 کشور اول حادثه خيز جهان قرار دارد و در آسيا بعد از هند، بنگلادش و چين رتبه چهارم را دارد.


وي ادامه داد: سالانه چندين زلزله مخرب و يا سيلاب هاي ويرانگر و ساير سوانح طبيعي در ايران رخ مي دهد.

 

رييس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در خصوص چالش هاي اين موضوع، گفت: متاسفانه با اين حال که مي دانيم در کشور زلزله خيز قرار داريم براي مقابله با آن خود را آماده نکرده ايم.

 

حسيني اظهار داشت: 40 نوع مخاطرات طبيعي در جهان شناسايي شده است که 31 نوع آن در ايران وجود دارد.

 

وي با اشاره به تحقيقي که دانشگاه شريف از سال 1970 تا 2003 در زمينه مخاطرات طبيعي انجام داده است، گفت: زلزله از نظر حجم کشته ها مقام اول بلاياي طبيعي را دارد و خشکسالي از جهت جمعيت تحت تاثير و از نظر حجم خسارات مالي زلزله، خشکسالي و سيل رتبه اول را دارند.

 

رييس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران تاکيد کرد: با توجه به تجربه چنين حوادثي نيازمند طراحي، برنامه ريزي، تامين امکانات و تامين اعتبار براي آمادگي در زمان برخورد با اين موارد هستيم.