اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونمایی از خودروی جدید جگوار در نمایشگاه پاریس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رونمایی از خودروی جدید جگوار در نمایشگاه پاریس

شركت خودروسازی بریتانیایی جگوار اعلام كرد كه از جدیدترین خودروی اسپورت دو نفره خود در نمایشگاه خودروی پاریس در ماه سپتامبر امسال رونمایی می‌كند.

به گزارش ایسنا، محصول جدید جگوار مدل F نام داشته كه خودرویی دو سرنشین بوده و بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است. آدرین هالمارك، مدیر برند جهانی جگوار در این باره گفت: رونمایی از مدل F می‌تواند باعث افزایش سهم جگوار در بازار خودروهای اسپورت شود.

این خودرو قرار است به عنوان یك خودروی تغییرپذیر و با سه نوع موتور بنزینی به تولید برسد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
رونمایی از خودروی جگوار شاسی بلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از نمایشگاه خودروی پاریس 2012


نمایشگاه خودروی پاریس 2012 برپا شد.

خبرگزاری ایسنا: نمایشگاه خودروی پاریس 2012 برپا شد.

نمایشگاه خودروی پاریس 2012 كه یكی از مهمترین نمایشگاههای خودرو در سراسر جهان محسوب می‌شود و قدمت آن به 114 سال پیش باز می‌گردد، تا 14 اكتبر (23 مهر ماه) در پایتخت فرانسه برپا خواهد بود. بسیاری از شركتهای خودروسازی و قطعه‌سازی دنیا در نمایشگاه پاریس حضور دارند.

تصاویری از نمایشگاه خودروی پاریس 2012

در نمایشگاه امسال خودروی پاریس نیز همچون دوره‌های گذشته خودروسازان بزرگ دنیا تعدادی از خودروهای دوستدار محیط زیست خود را به نمایش گذاشته‌اند. از جمله این خودروها می‌توان به خودروی برقی رنو با نام زویی، نخستین خودروی برقی ساخت نیسان با نام لیف و خودروی هیبریدی اكتیو بی.ام.و اشاره كرد.

شركتهای خودروسازی در حالی در شرایط ركود بازار قرار دارند كه امیدوارند نمایشگاه امسال خودروی پاریس بتواند راهی برای نجات آنها از كاهش فروش باشد.

خبرگزاری Press Association بریتانیا در گزارشی تصویری به بررسی خودروهای دوستدار محیط زیست به نمایش درآمده در نمایشگاه خودروی پاریس 2012 پرداخته است.

تصاویری از نمایشگاه خودروی پاریس 2012

رنو زوئه





میتسوبیشی اوتلندر



تصاویری از نمایشگاه خودروی پاریس 2012

لكسوس LS600





نیسان لیف





ولوو V60





اسمارت فورتو






بی.ام.و اكتیو هیبریدی





شورولت ولت






كیا اپتیما هیبریدی