اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونالدو بهترین بازیکن فصل 13-2012 لالیگا


کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال، در رقابت با لیونل مسی و آلوارو نگردو، توانست عنوان بارزش ترین بازیکن فصل قبل لالیگا را از آن خود کند.

سایت گل: جشن معرفی بهترین های فصل گذشته رقابت های لالیگا امروز برگزار شد و رونالدو برای دومین فصل پیاپی عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد.

مسی که به دلیل سفر به آرژانتین در این مراسم غایب بود، جایزه ال پی چی چی یا بهترین گلزن فصل را از آن خود کرد.

جایزه سامورا یا بهترین دروازه بان فصل هم به تیبو کورتوا، دروازه بان اتلتیکو مادرید رسید. جایزه بهترین مربی فصل یا جایزه میگل مونیوس نیز به تیتو ویلانووا، سرمربی فصل قبل بارسا اهدا شد. آلوارو نگردو، مهاجم سویا هم جایزه سارا یا بهترین مهاجم فصل را از خود کرد.

این جوایز هر ساله توسط نشریه مارکا اهدا می شود.


ویدیو مرتبط :
13 گل رونالدو در این فصل لالیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درآمد 363.2 میلیون پوندی منچستریونایتد در فصل 13-2012



باشگاه منچستر انگلیس,درآمد باشگاه منچستر انگلیس

درآمد 363.2 میلیون پوندی منچستریونایتد در فصل 13-2012

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که در فاصله ژوئن 2012 تا ژوئن 2013، در آمدی 363.2 میلیون پوندی داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 13.4 درصد افزایش داشته است.

بخش عمده این افزایش درآمد، به دلیل افزایش 29.7 درصدی درآمدهای تبلیغاتی است؛ از طریق جذب اسپانسرهای جدید و فروش محصولات باشگاه که درآمدی 152.5 میلیون پوندی برای این باشگاه به ارمغان آورد.

این کمک کرد تا منچستریونایتد سود خالص 146 میلیون پوندی داشته باشد که یک رکورد محسوب می شود؛ ضمن اینکه بدهی های باشگاه هم با کاهش 10.9 درصدی، به 389.2 میلیون پوند رسید.

اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه با ابراز خوشحالی از این موضوع، آینده منچستریونایتد را درخشان تر از قبل توصیف کرد.

" ما به خاطر نتایج مالی منتهی به سال 2013 احساس غرور می کنیم. تجارت تبلیغاتی ما با قدرت ادامه خواهد داشت و کمک خواهد کرد تا تیم به موفقیت هایش ادامه بدهد. 

ما فصل گذشته بیستمین قهرمانی مان در لیگ انگلیس را به دست آوریم و خوشحالیم که با دیوید مویس یک عصر جدید را آغاز کردیم. ما در انتظار یک فصل موفق در داخل و خارج زمین هستیم."

میزان دستمزدها در باشگاه منچستریونایتد هم با افزایشی 11.6 درصدی، به 180.5 میلیون پوند رسیده است. باشگاه منچستریونایتد پیش بینی کرده در سال 2014 درآمدی بین 420 تا 430 میلیون پوند داشته باشد./گل