اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رونالدو: بردن توپ طلا خیلی هم مهم نیست!


این ستاره پرتغالی در سال 2008 موفق به کسب توپ طلا شد اما در چهار سال اخیر در رقابت با لیونل مسی، ستاره بارسا، توفیقی نداشت.

سایت گل: کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد بردن توپ طلا، مهمترین مسئله در دوران حرفه ای یک فوتبالیست نیست.

این ستاره پرتغالی در سال 2008 موفق به کسب توپ طلا شد اما در چهار سال اخیر در رقابت با لیونل مسی، ستاره بارسا، توفیقی نداشت.

او یکی از نامزدهای اصلی کسب توپ طلای سال 2013 است اما او تاکید کرد که چندان توجهی به جوایز فردی ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" توپ طلا مهمترین چیز در دوران حرفه ای یک فوتبالیست نیست. چیزهای بسیار مهمتری وجود دارد.

این جایزه برای فوتبالیست های زیادی مهم است و من می توانم این را درک کنم اما این تنها یک جایزه فردی است.

البته بردن توپ طلا می تواند جالب باشد اما نبردن آن هم آخر دنیا نیست. بازیکنان بزرگ زیادی هستند که هرگز به این جایزه دست پیدا نکردند."

رونالدو که به تازگی قراردادش را با رئال تا سال 2018 تمدید کرد، اعلام کرد از بودن در این باشگاه کاملا راضی است اما در مورد اینکه قصد دارد در این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند یا نه، چیزی نگفت.

" اینجا خانه من است و احساس خوبی از بودن در اینجا دارم. من عاشق هواداران هستم و همین طور به کادر فنی علاقه زیادی دارم. به همین خاطر قراردادم را با این باشگاه تمدید کردم. نمی دانم دوران حرفه ای ام در کجا به پایان می رسد اما در حال حاضر از بودن در اینجا راضی هستم."


ویدیو مرتبط :
خبر مهم! توپ طلا به کی میرسه?!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو: عقده بردن توپ طلا را ندارم


کاپیتان تیم ملی پرتغال با نشان دادن واکنشی خونسردانه به تعریف و تمجید‌هایی که از وی برای رساندن ارغوانی‌پوشان به جام جهانی 2014 می‌شود تاکید کرد بازی بعدی رئال مادرید مهمترین دغدغه او است.

تسنیم: کاپیتان تیم ملی پرتغال با نشان دادن واکنشی خونسردانه به تعریف و تمجید‌هایی که از وی برای رساندن ارغوانی‌پوشان به جام جهانی 2014 می‌شود تاکید کرد بازی بعدی رئال مادرید مهمترین دغدغه او است.

کریستیانو رونالدو از سه‌شنبه شب که در جدال تیم‌های ملی پرتغال و سوئد در دور برگشت پلی‌آف انتخابی جام جهانی هت تریک کرد و جواز حضور در مرحله این رقابت‌‌ها را برای کشورش به ارمغان آورد، به طور ویژه‌ای مورد تمجید رسانه‌های اروپایی قرار گرفته است، تا حدی که برخی از آنها همچون نشریه مارکای اسپانیا حالا او را شانس اول کسب توپ طلای فیفا می‌دانند.

با این حال خود او تاکید کرد خیلی به این تعاریف و تمجیدها توجهی ندارد و تمام تمرکزش را معطوف بازی بعدی رئال مادرید مقابل آلمریا کرده است. رونالدوی 28 ساله که در پیروزی 4-2 پرتغال برابر سوئد در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت هر 4 گل ارغوانی‌پوشان را به ثمر رساند، و حالا به طور مشترک با پائولتا عنوان برترین گلزن تاریخ تیم ملی پرتغال را در اختیار دارد، در گفت و گویی با سایت باشگاه رئال مادرید اظهار داشت: ما در این چند روز اخیر به همراه تیم‌های ملی خود روزهای پراسترسی را پشت سر گذاشته‌ایم اما اکنون 2 روز فرصت داریم که استراحت و به بهترین شکل خود را برای بازی بعدی آماده کنیم. تنها هدف من و تمام هم‌تیمی‌هایم در حال حاضر این است که تمرین کنیم تا هواداران رئال مادرید به تیم‌شان افتخار کنند.

رونالدو در ادامه تاکید کرد توجه چندانی به این موضوع که شانس‌اش برای بردن توپ طلا چقدر است ندارد. وی افزود: هر سال نشان داده‌ام که در چه سطحی بازی می‌کنم. در هر فصل 40 یا 50 گل زده‌ام، آماری که از عهده هر کسی برنمی‌آید. با این حال من عقده بردن توپ طلا را ندارم.

رونالدو که در بازی برگشت پرتغال و سوئد توپ بازی را به عنوان سندی دیگر از افتخارآفرینی‌اش با خود به خانه برد، تصریح کرد: من مجبور نیستم به کسی توضیح و جواب پس بدهم. من حرفم را در زمین بازی می‌زنم.