اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روش جدید خودکشی



اخبار حوادث - روش جدید خودکشی/زن تایلندی خودش را میان صد‌ها تمساح گرسنه انداخت

یک زن 65 ساله تایلندی به قصد خودکشی خود را به میان صدها تمساح گرسنه در یک مزرعه پرورش و نگهداری این حیوانات انداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزنامه 'بانکوک پست' روز سه شنبه نوشت که این زن سالمند تایلندی در ساعات کاری یک باغ وحش و در مزرعه و محل تالاب نگهداری تمساح، خود را طعمه تمساح های گرسنه کرد.

در این محل هزاران تمساح گرسنه نگهداری می شوند و گردشگران به آنها غذا می دهند. این تالاب حدود یک ساعت از شهر بانکوک فاصله دارد.

تصاویری از نزدیک شدن تمساح ها به این فرد قبل از مورد حمله قرار گرفتن نیز منتشر شده است.

پلیس اعلام کرد آن ها با نگهبانان و کارکنان باغ وحش برای دور کردن تمساح ها از این زن که در حال تکه تکه کردن وی بودند، تلاش کردند.

'سونان تارمنا' خواهر این زن 65 ساله، گفت خواهرش که دست به خودکشی زده دچار استرس و نگرانی بیش از حد بوده است.

تصاویر دوربین های مداربسته نشان می دهد این فرد قبل از ورود به محل نگهداری تمساح‌ها، کفش خود را در یک راهرو از پا خارج کرده است.

پلیس بعدا تنها توانست کارت شناسایی مراقبت های بهداشتی این زن 65 ساله را که روی آب شناور بود بیابد و وی را شناسایی کند.

اماکن گردشگری تایلند که حیوانات و موجودات خطرناکی از قبیل تمساح و پلنگ در آنها به وفور یافت می شوند، از امنیت چندانی برخوردار نیستند.

'اوتن یونگ پراپاورن' صاحب مزرعه پرورش تمساح ها، گفت که کارکنان در حال حاضر نرده ها اضافی در اطراف محل نصب کرده و اقدامات امنیتی را در امتداد محل گردشگری که زن اقدام به خودکشی کرد ، افزایش داده است.

این مزرعه پرورش تمساح در سال 1950 ساخته شده و بزرگترین مکان پرورش تمساح جهان است.

در تارنمای این مزرعه پرورش تمساح آمده است در این مزرعه 300 هکتاری بیش از 100 هزار تمساح برای ممانعت از انقراض این حیوان پرورش داده شده است.

آمار نشان می دهد تایلند با جمعیت 66 میلیونی سال گذشته میلادی شاهد مرگ 328 نفر در هر ماه و سه هزار و 900 نفر در سال براثر خودکشی بوده است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
روش جدید خودکشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوابیدن در تابوت؛ روش جدید درمانی برای خودکشی + تصاویر



در یک روش جدید برای درمان بیماران کره جنوبی، آن‌ها را درون تابوتی چوبی حبس می‌کنند.

ظاهراً این «تجربه مرگِ» آزمایشی به افراد کمک می‌کند تا اگر در لحظات آخر زندگی‌شان بودند، به یاد این تجربه افتاده و قدر زندگی را بهتر بدانند. در طی سال‌های گذشته درصد خودکشی در کره جنوبی در حال افزایش بوده است و تقریباً روزی 40 نفر دست به خودکشی می‌زنند. متخصصین معتقدند که جو فوق‌العاده رقابتی حاکم بر فضای کشور باعث افسردگی و خودکشی شهروندان می‌شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خوابیدن در تابوت

 

طبق اظهارات مرکز درمانی سئول هویوون راه‌حل مقابله با این بحران در درمان از طریق تجربه مرگ امکان‌پذیر است. کسانی که برای درمان به این موسسه مراجعه می‌کنند از همه اقشار جامعه هستند؛ دانش‌آموزانی که در مدرسه تحت‌فشار قرار دارند، والدین سالخورده‌ای که تنها شده‌اند و افراد مسنی که به لحاظ مالی باری بر دوش خانواده خویش ‌اند (!). شرکت‌کنندگان همگی لباس‌های سفید (کفن) به تن می‌کنند و درون تابوت‌هایی که به‌ردیف چیده شده‌، می‌خوابند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خوابیدن در تابوت

 

در کنار هر تابوت یک میز کوچک، یک خودکار و برگه قرار داده‌شده است. شرکت‌کنندگان درون تابوت دراز کشیده و به سخنان جیونگ یونگ مام گوش می‌دهند. جیونگ سابقاً کارگر بخش کفن‌ودفن بود و اکنون رییس این مرکز درمانی است. او به بیماران می‌گوید: آن‌ها باید سختی‌های زندگی را به‌عنوان بخشی از زندگی پذیرا باشند و سعی کنند حتی در سخت‌ترین لحظات به دنبال شادی باشند. سپس دانش آموزان بلند می‌شوند، وصیت‌نامه‌ای برای عزیزانشان می‌نویسند و برای دیگران یا صدای بلند می‌خوانند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,خوابیدن در تابوت

 

اخبار,اخبار گوناگون,خوابیدن در تابوت

 

زمانی که لحظه مرگ فرضی فرامی‌رسد، به آن‌ها گفته می‌شود که اکنون زمان رفتن به دنیای دیگر است. در این هنگام شمع‌ها را روشن می‌کنند و «فرشته مرگ کره ای» وارد اتاق می‌شود و درب تک‌تک تابوت‌ها را می‌بندد. هر فرد باید ده دقیقه در تابوت بماند و به ایده «پوچی» (!) پس از مرگ فکر کند و از دنیای بیرون به زندگی بیندیشد. دانش آموزان می‌گویند زمانی که از تابوت بیرون می‌آیند احساس تازگی و آزادی می‌کنند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران