اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روزهای بین تعطیلات هفته آینده تعطیل نیست



 

 

معاون رییس جمهور , تعطیلی روزهای بین تعطیلات

 

تهران - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری تعطیلی روزهای بین تعطیلات هفته آینده را رد كرد و گفت: روزهای غیرتعطیل هفته آینده روز كاری خواهد بود.

'لطف الله فروزنده' در پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران در عین حال افزود: دستگاه ها موظف هستند با درخواست مرخصی كاركنان خود در روزهای بین تعطیل هفته آینده موافقت كنند.

یكشنبه هفته آینده (2 بهمن ماه ) مصادف با سالروز رحلت جانگداز حضرت محمد (ص) پیامبر گرامی اسلام و سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل رسمی است.

سه شنبه هفته آینده (4 بهمن ماه- 30 صفر) دیگر روز تعطیل رسمی هفته آینده و مقارن با سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج، امام رضا (ع) است.

بنا بر اعلام معاون رییس جمهوری، روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده روز كاری محسوب می شود.../ایرنا


ویدیو مرتبط :
تعطیلات آخر هفته فصل شکار مرغابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارس در بین‌التعطیلین هفته آینده تعطیل است ؟



اخبار,اخباراجتماعی,تعطیلی مدارس


 اخبار اجتماعی -  مدارس در بین‌التعطیلین هفته آینده تعطیل نیستند

 رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مدارس سراسر کشور در هفته آینده به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور تعطیل نخواهد بود و آموزشگاه ها همچنان برای فعالیت آموزشی دایر است.

به گزارش ایسنا،‌ علیرضا جدایی گفت: هفته آینده مدارس فراتر از ایام تعطیل تقویم رسمی کشور ، تعطیل نخواهد بود.

وی افزود: بر این اساس به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور یکشنبه 30 آذر ماه مصادف با 28 صفر (رحلت رسول اکرم(ص) و سه شنبه 2 دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، تمامی مراکز آموزشی دایر بوده و فعالیت آموزشی و تربیتی در آنها ادامه دارد.

جدایی ادامه داد: در مسیر فرهنگ سعی و تلاش و توسعه و پیشرفت چیزی به نام بین تعطیلی معنی ندارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلات مکرر و فراتر از تقویم رسمی کشور در سال‌های گذشته افزود: آموزش و پرورش نقش مهم و اساسی در نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش مسئولانه و الگوسازی این مفهوم در میان نسل جدید دارد.

براساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی خاطرنشان کرد: تحقق این امر علاوه بر جدیت مدیران و همکاران در مدارس ، همکاری و همراهی خانواده ها و اولیا را می طلبد.


 اخبار اجتماعی  - ایسنا