اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روزنامه شرق با حکم دادگاه مطبوعات رفع توقیف شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه شرق با حکم دادگاه مطبوعات رفع توقیف شد

دادگاه مطبوعات حکم رفع توقیف از روزنامه شرق را صادر کرد و به گفته‌ی «رحمانیان» این روزنامه به زودی منتشر خواهد شد.

روزنامه شرق 4 مهرماه سال جاری و همزمان با هفته دفاع مقدس کاریکاتوری معروف به چشم‌بندان را منتشر کرد که در آن افرادی ایستاده در صف در حال بستن چشم‌های یکدیگر بودند و به همین دلیل به «توهین به رزمندگان دفاع مقدس» متهم و توقیف شد که پس از برگزاری جلسه‌ی رسیدگی به اتهامات این روزنامه در هفته‌های گذشته، قاضی مدیرخراسانی رییس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران حکم به رفع توقیف این روزنامه صادر کرد.

مهدی رحمانیان مدیر مسوول روزنامه شرق در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا با تایید این خبر، ابراز امیدواری کرد که به زودی این روزنامه منتشر شود.

دادگاه مطبوعات روزنامه شرق را نسبت به شکایتی که از آن به عمل آمده بود تبرئه کرده است و حکم صادره از دادگاه مطبوعات نیز ابلاغ شده است.

هیات منصفه مطبوعات نیز در جلسه رسیدگی به اتهامات روزنامه شرق، این نشریه را مجرم ندانسته بود. 

«شرق» دوباره می‌آید

روزنامه‌ی «شرق» از دوشنبه‌ی این هفته دوباره روی دکه‌های روزنامه‌فروشی قرار می‌گیرد.

مهدی رحمانیان - مدیرمسئول روزنامه‌ی شرق - در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: «شرق» هم رفع توقیف شده و هم از اتهامات وارده تبرئه شده است.

وی ادامه داد: تغییر خاصی در نیروهای این روزنامه ایجاد نشده است و «شرق» با کم شدن چهار صفحه از حجمش، در قالب یک روزنامه‌ی 16 صفحه‌یی منتشر می‌شود.

رحمانیان درباره‌ی پرونده‌ی هادی حیدری - کاریکاتوریست- نیز گفت: پرونده‌ی حیدری مستقل است و احتمالا او در این پرونده تبرئه می‌شود./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزنامه شرق رفع توقیف شد


مدیر مسوول روزنامه شرق از تبرئه این روزنامه از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در هر سه مورد اتهامی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر مسوول روزنامه شرق از تبرئه این روزنامه از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در هر سه مورد اتهامی خبر داد.

دادگاه رسیدگی به اتهامات روزنامه شرق سوم دی ماه جاری با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی برگزار شد.
 
نشر مطالب خلاف واقع ، تخلف از مصوبه شورای امنیت ملی و توهین به ایثارگران موارد اتهامی مدیر مسوول روزنامه شرق بوده است.
 
مهدی رحمانیان افزود: قاضی پرونده نیز مانند نظر اعضای هیات منصفه، روزنامه شرق را در هر سه مورد اتهامی تبرئه و در نهایت این روزنامه رفع توقیف شده است.
 
به گفته مدیر مسوول روزنامه شرق، انتشار مجدد این روزنامه به زودی آغاز خواهد شد.