اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رودخانه کتاب در شهر پر ترافیک! +عکس


یکی از گالری ها و کتابخانه های شهر مادرید در اقدامی جالب، کتابهای قدیمی خود را در پروژه ای موسوم به «ادبیات علیه ترافیک» برای استفاده عموم در خیابانی شلوغ و به شیوه‌ای جالب توجه، عرضه کرده است.

خبرآنلاین: یکی از گالری ها و کتابخانه های شهر مادرید در اقدامی جالب، کتابهای قدیمی خود را در پروژه ای موسوم به «ادبیات علیه ترافیک» برای استفاده عموم در خیابانی شلوغ و به شیوه‌ای جالب توجه، عرضه کرده است.

در این پروژه 100هزار کتاب از رده خارج شده در تمام حوزه ها از رمان تا مستند در میدان فدراسیون شهر مادرید به شکلی جالب توجه توزیع شده است.

مردمی که در حال خواندن این کتابها هستند همراه کتابها منظره جالبی به قسمتی از شهر مادرید بخشیده اند.


روزنامه های شهر مادرید از این اتفاق به رودخانه کتاب در شهر پر ترافیک یاد کرده اند.

















ویدیو مرتبط :
رودخانه شهر بستان در سال 1372 پر آب بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: خرید جالب پارسا پیروزفر در شهر کتاب


پارسا پیروزفر عصر یکشنبه ۱۶ تیر با حضور در بخش نوشت‌افزار فروشگاه مرکزی شهرکتاب، به سراغ لوازم گوناگون هنری رفت و ابزارهایی شامل رنگ و قلم‌مو خریداری کرد.

خبرآنلاین: پارسا پیروزفر عصر یکشنبه ۱۶ تیر با حضور در بخش نوشت‌افزار فروشگاه مرکزی شهرکتاب، به سراغ لوازم گوناگون هنری رفت و ابزارهایی شامل رنگ و قلم‌مو خریداری کرد.

او در این حضور کتاب نخرید و به جای آن ابزارهایی شامل رنگ و قلم‌مو خریداری کرد.

این بازیگر سینما در بخش نوشت​افزار فروشگاه، دنبال ابزار دنیای نقاشی بود.