اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد



,بازگشت روحانی از نیویورک, بازگشت روحانی به تهران

پس از سفری پنج روزه
روحانی نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد

رییس جمهور اسلامی ایران پس از سفری فشرده و پرکار به مقر سازمان ملل متحد، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی پس از سفری فشرده و پرکار به مقر سازمان ملل متحد، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.

وی که دوشنبه عازم مقر سازمان ملل متحد شده بود در آخرین ساعات حضور در نیویورک، هنگامی که در مسیر عزیمت به فرودگاه بود، در مکالمه ای تلفنی که از سوی رییس جمهور ایالات متحده آمریکا برقرار شده بود، با باراک اوباما به گفتگو پرداخت.

رییس جمهور کشورمان در این سفر پنج روزه علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در اولین اجلاس این مجمع درباره خلع سلاح هسته ای و نیز نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد سخنرانی کرد.

روحانی همچنین دیدارهای مهم و سازنده ای با روسای جمهور فرانسه، اتریش، تونس، لبنان، ترکیه و سریلانکا و نخست وزیران پاکستان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا و فیجی، وزیر امور خارجه آلمان، معاون رییس جمهور عراق، دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی، رییس شورای اتحادیه اروپا و نماینده سازمان ملل در امور سوریه داشت.

رییس جمهور کشورمان در راستای تبیین مواضع و رویکردهای دولت یازدهم، گفتگوهایی با شبکه های خبری سی.ان.ان و پی.بی.اس و روزنامه واشنگتن پست و نیز دیدار و گفتگوهایی با جمعی از شخصیت های اندیشکده های آمریکایی، جمعی از رهبران اسلامی آمریکا و شماری از اعضای انجمن آسیایی شورای روابط بین الملل آمریکا داشت.

وی ضمن دیدار صمیمی با جمع پرشوری از ایرانیان مقیم ایالات متحده، نشستی خبری نیز با نمایندگان رسانه های بین المللی برگزار کرد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
تهران مقصد بیشتر کالای قاچاق است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد



حسن روحانی,رئیس‌جمهور ,سفرروحانی  به نیویورک

دقایقی پیش روحانی تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد

رئیس‌جمهور دقایقی پیش به منظور شرکت در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد.

حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران دقایقی پیش به منظور شرکت در اجلاس شصت و هشتم مجمع عمومی سازمان ملل راهی نیویورک شد.

رئیس‌جمهور را در این سفر، محمد نهاوندیان رئیس‌ دفتر، محمدرضا صادق دستیار ویژه و حسام‌الدین آشنا مشاور وی همراهی می‌کند.

محمدعلی نجفی معاون رئیس ‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان و احمدرضا دستغیب نماینده شیراز در مجلس از دیگر مسافران آمریکا هستند و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در حال حاضر در نیویورک به سر می برند.

در مراسم بدرقه رسمی حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در فرودگاه مهرآباد، حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ، علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، سید حسن هاشمی استاندار تهران، حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و محمود واعظی، وزیر ارتباطات حضور داشتند./فارس