اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی سفرهای استانی را آغاز می‌کند



 حسن روحانی ,اولین سفر استانی روحانی

روحانی سفرهای استانی را آغاز می‌کند

حیدرپور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور همچنین در دیدار امروز اعلام کرد که بنا دارد سفرهای استانی دولت را آغاز کند و تاکید کرد که دولت ممکن است تا پایان سال به 2 یا 3 استان سفر کند و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستند.

عوض حیدرپور عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به دیدار امروز این مجمع با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، اظهار داشت: تمامی اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در دیدار امروز با رئیس‌جمهور حضور داشتند و این دیدار بسیار مفصل به مدت 2 ساعت به طول انجامید. در دیدار امروز محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و مجید انصاری معاون پارلمانی نیز حضور داشتند. ولی به دلیل حضور دو تن از معاونان رئیس‌جمهور در استان اصفهان، استاندار موفق به حضور در این جلسه نشد.

 حیدرپور افزود: در این دیدار مسائل کلان ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نمایندگان نقطه‌نظرات خود را ارائه کردند. رئیس‌جمهور نیز طی سخنانی مباحثی را در خصوص نیم وضعیت فعلی کشور و نوع تعامل کشورمان در عرصه بین‌المللی مطرح کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: رئیس‌جمهور تاکید داشت، امیدی که در سطح بین‌المللی بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به وجود آمده، موجب شده تا شاهد استقبال بسیار خوبی در سطح منطقه و سطح بین‌الملل از دولت یازدهم باشیم.  رئیس‌جمهور همچنین تاکید کرد، امیدواری ما دوچندان است تا بتوانیم با تقویت مناسبات با کشورها مشکلاتی که در سطح بین‌المللی دچار آن هستیم، حل شود و یا به حداقل ممکن تقلیل پیدا کند.

حیدرپور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور همچنین در دیدار امروز اعلام کرد که بنا دارد سفرهای استانی دولت را آغاز کند و تاکید کرد که دولت ممکن است تا پایان سال به 2 یا 3 استان سفر کند و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستند. نمایندگان استان اصفهان نیز از رئیس‌جمهور دعوت کردند تا دولت در اولین سفر استانی به این استان سفر کند و آمادگی کامل خود را برای این موضوع اعلام کردند./تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
نظر امام خامنه ای درباره سفرهای استانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز سفرهای استانی دولت روحانی


حسن روحانی برای آغاز سفر‌های استانی به دولتمردان و وزرای کابینه آماده باش داد، این سفر‌ها قرار است از 10 آبان ماه کلید بخورد.

خبرآنلاین: حسن روحانی برای آغاز سفر‌های استانی به دولتمردان و وزرای کابینه آماده باش داد، این سفر‌ها قرار است از 10 آبان ماه کلید بخورد.

روزنامه اعتماد نوشت: 80 روزی می‌شود که حسن روحانی در راس کابینه یازدهم زمام امور اجرایی کشور را در دست گرفته و دولتمردانش هم به‌شدت در تکاپویند تا نخستین وعده‌شان یعنی گزارش صد روزگی عملکرد دولت یازدهم از عملکرد موثر دولت در حوزهای اقتصادی و دپیلماسی ایران در پرونده هسته‌یی را به مردم ارائه دهند.

در لابه لای برنامه فشرده کابینه یازدهم برای به سامان رساندن این وعده‌شان شنیده می‌شود که دولتمردان برای استارت زدن سفر‌های استانی دولت یازدهم از سوی روحانی آماده‌باش گرفته‌‌اند و به‌شدت مشغول تدوین راهکارهایشان برای حفظ اعتماد مردم هستند و می‌خواهند بدون هیچ واسطه‌یی از دستاوردهای سه ماه دولت و موانع برسر راه شان سخن بگویند.

آن‌طور که محمد شریعتمداری، معاون اجرایی دولت وعده داده قرار است این سفرها با آرایش و نگرشی ویژه آغاز شود و آن‌گونه که وی تاکید می‌کند جنس این سفرها از لحاظ کمی و کیفی بسیار با سفرهای احمدی‌نژاد و دوستانش متفاوت خواهد بود.

هر چند که شریعتمداری عزم آن دارد که در یک نشست خبری با خبرنگاران از چند و چون این سفر‌ها سخن بگوید اما سفرهای استانی دولت روحانی از ده آبان کلید می‌خورد.