اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی در میان 8 نامزد نهایی مرد سال نشریه تایم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نشریه تایم که هر ساله مرد سال جهان را انتخاب می‌کند امسال حسن روحانی را در میان 8 کاندیدای نهایی کسب این عنوان قرار داده است.

در میان 8 کاندیدای نهایی 2015 این نشریه علاوه بر نام حسن روحانی، رییس‌جمهور کشورمان نام‌های دیگری چون ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه و پرحاشیه انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا نیز حضور دارند.

در توضیح علت حضور حسن روحانی در میان نامزدهای نهایی آمده است: رییس جمهوری که سعی کرد با دستیابی به توافق هسته‌ای با غرب اقتصاد کشورش را که به واسطه تحریم‌های آمریکا و غرب فلج شده بود نجات دهد.

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ معرفی سه نامزد نهایی مرد سال اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی بین 8 نامزد نهایی مرد سال «تایم»


یک هفته نامه آمریکایی فهرست نهایی مرد سال ۲۰۱۵ منتخب خود را منتشر ساخت که در بین آن‌ها افرادی چون حسن روحانی، ولادیمیر پوتین، آنگلا مرکل و البته ابوبکر البغدادی مشاهده می‌شود.

خبرگزایر فارس: یک هفته نامه آمریکایی فهرست نهایی مرد سال ۲۰۱۵ منتخب خود را منتشر ساخت که در بین آن‌ها افرادی چون حسن روحانی، ولادیمیر پوتین، آنگلا مرکل و البته ابوبکر البغدادی مشاهده می‌شود.

هفته نامه آمریکایی «تایم» فهرست 8 نفره نهایی انتخاب شده سردبیران خود را برای انتخاب مرد سال 2015 معرفی کرد.

روحانی، جزو 8 نامزد نهایی مرد سال نشریه تایم

در بین افراد معرفی شده نام‌هایی معروف چون «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان، «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش و «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا به چشم می‌خورند.

مجله مذکور با نام بردن از آنگلا مرکل، ولادیمیر پوتین و حسن روحانی نوشت: مرکل امسال در مرکز رویدادهای خبری چون موضوع پناهجویان اروپا و درگیری‌های اقتصادی قرار گرفته است.

ولادیمیر پوتین نیز به عنوان رییس جمهور روسیه تحریم‌های تحمیلی غرب به خاطر فعالیت نظامی در اوکراین را به چالش کشید.

تایم دلیل انتخاب حسن روحانی را نیز توافق هسته‌ای و تلاش برای پایان دادن به تحریم‌های بین‌المللی عنوان کرده است.

همچنین جنبش «بلک لایوز متر» (جان سیاهان ارزش دارد) به عنوان یکی از بخت‌های انتخاب متشکل از فعالان اجتماعی است که علیه نابرابری علیه آمریکایی، آفریقایی تبارها به ویژه در حوزه اجرای قانون فعالیت می‌کنند.

هفته نامه تایم در مورد دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آتی آمریکا نیز نوشت: ترامپ به واسطه لفاظی‌های عوام گرایانه پیشتازی رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری  و مناظره‌های حزبی شده است.

تایم دلیل انتخاب ابوبکر بغدادی را نیز نفوذ وی در کشورهای مختلف و توان او برای انجام عملیات در این کشورها اعلام کرده است.

قراراست مرد سال هفته نامه تایم چهارشنبه هفته جاری اعلام شود.